Paul Ruven's Gouden Talenten Versneller

Paul Ruven's Gouden Talenten Versneller

Weet jij wat het belangrijkste element is in een pitch?

Enig Idee?






Want waar steekt een producent of een uitgever zijn geld in feite in?


Inderdaad....................................................................in jou!


Het enige doel van een pitch is hen te laten zien dat jij het juiste idee voor hen hebt. Dat kan zowel aan de telefoon zijn of op welke manier van contact dan ook.


Hoe presenteer je dan jouw idee,verhaal of boek bij een producent of uitgever?


In een paar minuten tijd moet jij de mensen voor je, soms zijn het er meerdere tegelijk,laten zien wat de mogelijkheden en vooral wat de winstgevendheid is van jou idee.
Wie zou er dan niet nerveus zijn?

Wat is er dan allemaal belangrijk tijdens jouw pitch? Ik heb TIEN punten die allemaal meetellen!

  1. Je ervaring,of beter,hoe kom je altijd over als een pro?
  2. je visie, spreekt die mensen aan
  3. je passie voor jouw idee
  4. je kennis van zaken
  5. je toewijding
  6. je overzicht, je leidinggevende capaciteit
  7. je integriteit
  8. kun je realistisch denken, zijn je plannen uitvoerbaar
  9. kun je luisteren naar anderen 10.je capaciteiten, waar ben je echt goed in?

En al die punten moeten staan als een HUIS wil je de ander laten inzien dat jouw
idee hen geld oplevert.
Deze tien punten bepalen, naast de inhoud van je idee, verhaal of film, of deze ook echt gemaakt of uitgegeven wordt.

WAAROM gaat dat vaak zo moeizaam, je script laten lezen bij een uitgever, of een presentatie bij een producent?
Met die vraag worstelde ik ook aan het begin van mijn carriere. Maar dan dacht ik aan de mensen die wel succes hadden.

Wat maakt dat mensen als Grisham miljoenen boeken verkopen? Of bijvoorbeeld Stephen King.

NU WEET IK HOE HET MOET

Afgelopen jaar verkocht ik

film-ideeen,

Die alle drie tot SPEELFILM gemaakt worden.

 EN DAT WIL IK MET JE DELEN

waneer je een goed idee hebt moet dat nog steeds verkocht worden!


DAAROM ORGANISEER IK;


Paul's Gouden Talent Versneller



-hoe je een idee presenteert


-welke marketing je toepast


-en wat Hollywood wil.



IN DIT SEMINAR GEEF IK DE ANTWOORDEN


-Hoe je jouw idee, script of verhaal aanpast aan de vraag
-welke houding je aanneemt bij een producent of uitgever
-marketing technieken die je onweerstaanbaar maken.

En natuurlijk veel meer insider-geheimen..........

Ook deze dag is weer gevuld met praktijk ervaringen.

Dus geen (einde)loze theoretische verhandelingen
Maar bomvol (geweldige) voorbeelden uit de praktijk

En alles wat ik je vertel direct toepasbaar

wat ik kan kan jij ook! In één jaar tijd;

film-ideeën verkocht.

En van alle 3 wordt er een speelfilm gemaakt.

alles draait om marketing, de relevantie, je houding, je presentatie;

En ik geef je een tip, ik weet, het komt voort uit enthousiasme over je idee, maar begin er niet gelijk mee, een pitch is geen overval, weet je nog wat is het belangrijkste element in de pitch?

Precies, JIJ, niet alleen het verhaal moet verkocht worden maar ook jij. Dus tel tot tien;

maak contact, zorg dat je met iets algemeens begint,

mooi schilderij
wat fijn dat u tijd maakt
wat een apart kantoor heeft u
over de kinderen praten is altijd goed
een open gesprek

begin niet gelijk over je idee……………….
Wow, denk je al weer die tien punten en dan nog dit?

En nog veel meer..........

Sommige dingen lijken eenvoudig maar waarom worden ze dan niet gebruikt? Op deze middag ontdek je hoe jij die valkuilen kunt voorkomen.


 -Wil jij je boek of film verkopen bij een uitgever of producent?
-Wil jij de technieken leren die jouw verhaal een megasucces geven?
-Wil jij maken wat Hollywoord wil?

De beste kans op succes is te gaan naar mensen, die al succesvol zijn.

En dat kan nu.

Ik weet nog dat ik mijn eerste Gouden Kalf kreeg. Voor een film met een toen onbekende Ellen te Damme. Dat was zo’n geweldig gevoel, voor die enorme zaal. En ik weet nog dat Ivo Niehe me interviewde, voor de Paul de Leeuw-film, voor miljoenen kijkers. En later wonnen we de Rembrandt, voor de Succesvolste Nederlandse film van het jaar. En afgelopen jaar won ik de Gouden Film-trofee. Voor een film, die in Tuschinski in premiere ging. En daarna razendsnel meer dan 100.000 bezoekers trok.

En ondertussen draaien de films op festivals. Van Italie tot Egypte tot Canada en Moskou. Waar één van de films in April een grote Russische prijs won. Dat zijn dingen, waar je het ook voor doet.

Maar vergeet nooit één belangrijk ding:


Reserveer nu je plek en scoor de snelle bonus.


Maar, wacht, lees nog door:


Dit programma is niet voor iedereen


want voor wie brengt dit seminar het meest op;

Wanneer je al werkt als filmmaker en / of producent maar je wilt jezelf verbeteren.

Wanneer je schrijft, op welk gebied dan ook en je wilt meer opdrachten

En als extra ga ik je onthullen hoe jezelf zo kunt positioneren op internet dat mensen vanzelf naar je toe komen.

Ik weet zeker dat jij deze investering in no time terug verdiend.

Klink ik (te) zelfverzekerd?


Ik noem het liever(te)gepassioneerd.


Ja, je krijgt een unieke ervaring,
Die je enorm zal inspireren,
En die je inside-kennis
geeft, die je nergens krijgt,

En ik ben zelfs zo zelfverzekerd (gepassioneerd),dat ik je geld terug geef na het seminar, als je het zonde van je tijd mocht vinden!!


  • Eerlijk is eerlijk: ik weet dat ik je weer enorm vooruit kan helpen,

  • Ik ken ook de vele reacties op het vorige seminar

  • En alles wat je nodig hebt is een investering in jezelf:


Ik ging er drie jaar naar Hollywood voor. Het kostte mij handen vol geld om het geheim van succes te ontrafelen Maar die investering heeft zich dubbel en dwars terugverdiend. En ik kwam er eindelijk verder mee, en ik weet dat jij ook verder met je verhaal(idee) kunt komen.

Maar we zijn er nog niet, ik heb nog de snelle bonus; eerst de prijs; Mijn boekhouder zei dat zo'n middag minstens 197 euro moet kosten. Wow, dacht ik, dat is een hoop, dus zeik ik dat moet echt minder.

Na een half uur kreunen en zuchten kan het uit voor maar 137 euro. en dan nog de bonus, heb ik nog maar niet verteld aan hem; kijk op www.jouwgoudendroom.nl

  • Voor iedereen die zich al heeft aangemeld, tot zaterdag 3 september te Utrecht (in het centrum op loopafstand van het station ) voor een unieke dag!

Hieronder enkele reacties van het vorige seminar.

En vergeet niet, ik verkocht al

filmideeën in 2010.

En dat kan jij ook!