Nursing Veiligheidsdag

Nursing Veiligheidsdag

Ik schrijf mij in voor de Nursing Veiligheidsdag

Betaalwijze: op factuur of direct
Kies op de laatste pagina van het online-inschrijfformulier uw betaalwijze. Er zijn diverse mogelijkheden. U kunt later betalen na ontvangst van de factuur of direct met iDeal of creditcard. Wilt u betalen na ontvangst van de factuur? Kies dan het icoon met het  Euro-teken en de tekst: "Betaal later de factuur".

 

Het is niet meer mogelijk om u aan te melden voor 24 juni 2015. U kunt zich nog wel registreren voor 25 juni 2015.

Om uzelf aan te melden voor 25 juni klik bij bovenstaande vraag 25 juni aan. U kunt dan verder met het invullen van het formulier.

€ 199,00
€ -20,00

Totaal: € 179,00

Exclusief € 37,59 BTW. (€ 216,59 incl. BTW)

Groeps aanmeldingen

Indien u een groep (vanaf 10 personen) wilt aanmelden vraag dan om onze groepskortingen. Neem via de mail contact op met nursingcongressen@reedbusiness.nl. Dit is alleen mogelijk als alle deelnemers op één factuur komen. Annuleren van (leden van) groepen is helaas niet mogelijk.  
Bij verhindering kunt u natuurlijk altijd een vervanger van een inschrijving gebruik laten maken.

Uw gegevens (Hoofdboekergegevens bij het aanmelden van meerdere personen*)

*Groepen moeten in één keer worden aangemeld  en worden op één factuur - op naam van de hoofdboeker - gefactureerd.

(zie de knop onderaan: "Opslaan en extra persoon toevoegen")

Deelnemer contactgegevens

Factuuradres

Het factuuradres kunt u invoeren in een volgend scherm bij uw betaaloverzicht. 


Punten kunnen alleen worden toegekend als u:

  • geregistreerd staat bij het V&V.
  • én als uw portfolio in het Kwaliteitsregister V&V bijgewerkt is na september 2012.

Om na te gaan of u geregistreerd staat in het Kwaliteitsregister V&V of het Register Zorgprofessionals, dan kunt u naar www.kwaliteitsregistervenv.nl en daar in het linker menu op ‘raadplegen’ klikken.
Voor meer informatie, neem contact op met V&VN: registers@venvn.nl, of bel (030) 291 90 50.

De punten worden binnen 6 weken na afloop van het congres verwerkt en bijgeschreven in het register, indien u het relatienummer heeft ingevuld op dit inschrijfformulier.

De punten worden binnen 6 weken na afloop van het congres verwerkt en bijgeschreven in het register, indien u het relatienummer heeft ingevuld op dit inschrijfformulier.


Annuleringsvoorwaarden
Uw inschrijving is alleen schriftelijk te annuleren. Annuleert u tot drie weken voor aanvang van het event, dan brengen wij € 75,00 (excl. btw) aan administratiekosten in rekening. Meldt u zich binnen drie weken voor aanvang af? Dan zijn we helaas genoodzaakt het volledige inschrijfbedrag te berekenen. Overigens kunt u bij verhindering natuurlijk altijd een vervanger van uw inschrijving gebruik laten maken.