Inleiding

De Volvo Ocean Race is de zwaarste zeilrace ter wereld. En is dan ook niet van gevaren ontbloot, zoals ook deze editie weer is gebleken. Risico nemen, lef tonen, scherp aan de wind zeilen zijn begrippen die in de race terugkomen. Maar die ook steeds vaker in sponsoring sleutelbegrippen zijn. Want zonder lef kun je tegenwoordig als sponsor niet meer het verschil maken. Tijdens de finish van de Volvo Ocean Race op donderdag 28 juni in Den Haag gaan we met Sponsorreport op zoek naar de lefgozers (m/v) in sponsoring. 

Inschrijven is al mogelijk vanaf € 119,95. Bij inschrijving is bovendien het boek Naar de Haaien van Peter Klomp, over leiderschapslessen uit een schipbreuk en comeback in de Volvo Ocean Race, inbegrepen. 

Doelgroep
De Sponsorreport Seminar is bedoeld voor iedereen in Nederland die werkzaam is of geïnteresseerd is in sport & cultuur sponsoring. Zoals bijvoorbeeld sponsor/cultuur managers bij commerciële organisaties, sportbonden, sportverenigingen of culturele instellingen.

 

Partners