Aanmeldformulier 2025
 

 

                              Vermeld hieronder de adresgegevens voor op de factuur

*Met deze keuzevraag willen we het je makkelijker maken om op het congres sneller 'soortgenoten' te vinden.

 

 

Zodra het programma bekend is krijg je hierover bericht en kan je je voorkeuren aangeven voor de parallelsessies.

 

 

Per sessie kan er uit 4 parallelsessies gekozen worden. Klik hier voor de uitgebreide programma beschrijving.
Je voorkeur kan je hieronder aanvinken.

 

 

AVONDPROGRAMMA 18 JUNI
In navolging van het succesvolle diner pensant in 2024, willen we ook 2025 wederom een netwerkdiner organiseren. Daarbij willen we onze bezoekers de gelegenheid bieden om – tijdens een genoeglijk ‘diner pensant’ – meer toekomstgericht na te denken en te discussiëren over de architectuur-behoeftes van morgen en overmorgen.
De eerste bevindingen zullen we presenteren op de dag erna, tijdens het congres. Het aantal beschikbare plekken is beperkt. 
Hieronder kan je je aanmelden voor het avondprogramma en eventueel overnachting op 18 juni. De locatie is FIGI in Zeist.  

 

 

Deelnemers- en mailinglijst

Privacy Statement
Door op "Lees meer" te klikken, lees je ons Privacy Statement.

Door je te registreren voor dit congres, ga je (de deelnemer) ermee akkoord dat jouw persoonlijke gegevens worden verwerkt voor registratie- en afhandelingsdoeleinden en om je informatie te sturen in verband met de bijeenkomst. 
Jouw gegevens worden na maximaal 2 maanden na de bijeenkomst verwijderd als je er niet bij kon of wilde zijn. Was je er wel bij, dan bewaren wij jouw gegevens graag wat langer, zodat wij je ook uit kunnen nodigen voor toekomstige bijeenkomsten. Laat het gerust weten als je dat niet wilt. 
Alle persoonlijke gegevens worden uitsluitend gebruikt in overeenstemming met de huidige EU-wetgeving inzake gegevensbescherming (AVG) en zullen niet worden bekendgemaakt aan een derde partij zonder de schriftelijke toestemming van de deelnemer.
Tijdens het congres is een fotograaf aanwezig; indien je niet zichtbaar op de foto wil, laat ons dat dan weten.
Als je de gegevens die zijn vermeld als “verplicht” niet indient, kunnen we je registratie niet voltooien.

Betalings-, annulerings- en wijzigingsvoorwaarden
Door op "Lees meer" te klikken, lees je de betalings-, annulerings- en wijzigingsvoorwaarden.

Betalingsvoorwaarden
Het inschrijfgeld dient binnen 14 dagen na factuurdatum, maar uiterlijk voor aanvang van het congres te zijn ontvangen op het bankrekeningnummer zoals vermeld op de factuur, onder vermelding van het factuurnummer. Indien de factuur na 1 juni wordt verzonden, dient deze vóór aanvang van het congres op 19 juni te zijn voldaan.

 

Annulerings- en wijzigingsvoorwaarden
- Annulering voor 1 april 2025; restitutie van het betaalde inschrijfgeld minus administratiekosten van €30
- Annulering tussen 1 april en 1 mei 2025; restitutie van 75% het betaalde inschrijfgeld minus administratiekosten van €30
- Annulering tussen 1 mei en 15 mei 2025; restitutie van 50% het betaalde inschrijfgeld minus administratiekosten van €30
- Annulering na 15 mei 2025; geen restitutie van het betaalde inschrijfgeld
- Vervanging door een collega in overleg toegestaan tegen €30 administratiekosten.
* Annulering of (naams)wijziging dient per e-mail te geschieden aan registratie@zorginformatiearchitectuur.nl

 

Belangrijke informatie m.b.t. uw factuur:

Indien het factuuradres anders is dan bovenstaand adres, kan je dit aangeven tijdens de volgende stap in de registratie.

Tevens kan je bij "meer factuurgegevens" extra informatie toevoegen, zoals kostenplaatsnummer of e-mail adres (van bijvoorbeeld financiële afdeling) waar de factuur naar toe gestuurd kan worden.

€ 395,00

Totaal: € 395,00

Inclusief € 68,55 btw