Sponsorreport & SPORTNEXT bundelen hun krachten en organiseren hét online congres over actuele thema's in sponsoring en marketing!


Juist in deze bijzondere tijd merken we dat er in de sport, cultuur -en entertainment sector vragen leven en er veel behoefte is aan het delen van kennis. Vragen over hoe je het beste in deze tijden kunt communiceren, wat de aard van je boodschap mag of moet zijn en hoe je fans & klanten het beste kunt bereiken. En bij het delen van kennis gaat het natuurlijk om kennis van geslaagde voorbeelden - wat kun je leren van anderen?!

Duidelijk is dat we allemaal de dingen anders moeten én willen gaan doen. We moeten met elkaar naar het 'nieuwe' normaal en bekijken welke strategieën en modellen hierin kunnen werken. 

Inhoud
Om die reden nemen Sponsorreport en SPORTNEXT het initiatief voor Connect Online, een serie van drie korte, actuele, inspirerende en verbindende sessies. Op drie verschillende dagen praten we je in twee weken helemaal bij. De sessies zijn van 14.00 - 16.30 uur en gaan in op de volgende thema's:

. woensdag 3 juni - communicatie en leiderschap in tijden van crisis
. vrijdag 5 juni - nieuwe strategieën en modellen
. dinsdag 9 juni - succesvolle praktijkvoorbeelden

Topsprekers
We maken gebruik van een omgeving waarbij je online inspirerende presentaties krijgt van (inter)nationale keynotes en hen ook gericht vragen kunt stellen. Zo hebben de volgende experts hun bijdrage al toegezegd:
. IEG - Terrence Burns / Peter Laatz
. De Issuemakers - Mayke van Keep
. Triple Double - Bob van Oosterhout
. Fonds Gehandicaptensport (Tik 'n Euro campagne) - Nike Boor
. bigplans - Marcel Beerthuizen
. AFAS - Martijn Delahaye
. Stichting CPNB (#ikleesthuis campagne) - Annette Reijersen van Buuren 
. Hill+Knowlton Strategies - Paul Kok
. Tour de Tietema - Bas Tietema (vmlg profwielrenner)

Prijs
Is het gratis? Nee, dat kan gezien de online omgeving en het palet aan uitstekende sprekers niet. Kwaliteit heeft immers een prijs. Wat wel kan: deelnemen voor nog geen vijftig euro!

Dus schrijf direct in voor één, twee of alle sessies en blijf zo verbonden met je vakgenoten op het gebied van sponsoring & marketing.