DIRECT TOEPASBARE AI IN KLANTCONTACT
In deze tweede editie van Customer on Air spreken specialisten met klanten die al gebruik maken van AI en mensen die geinteresseerd zijn hoe ze ook efficient gebruik kunnen maken van deze handige tools.
We nemen je mee in de wereld van slimme automatisering en laten zien hoe je direct een automatiseringsslag kunt maken in jouw klantreizen. Tijdens het event krijg je praktische tools en inzichten waarmee je meteen aan de slag kunt. Of je nu wilt starten met AI, zoals chatbots of geavanceerde data-analyse, of je bestaande processen verder wilt optimaliseren, dit is hét moment om nieuwe mogelijkheden te ontdekken.
Daarnaast spreken we met ervaringsdeskundigen uit onze branche. Hoe heeft die automatisering plaatsgevonden en hoe kunnen tools als VAVOX en Jabra jouw huidige klantcontactprocessen ondersteunen en versterken?
Van efficiëntere workflows tot een betere klantervaring: wij laten je zien hoe AI niet alleen een toekomstbeeld is, maar een concreet voordeel kan bieden voor vandaag.
Verwacht daarbij interactieve voorbeelden, bankgesprekken en heel veel ruimte voor vragen en andere interactie.
Wat kun je verwachten?
We gaan in gesprek met bedrijven die AI al slim toepassen in hun operatie.
We luisteren naar sprekers van o.a. Vavox, Jabra die ontwikkelingen in AI razendsnel toepassen.
Ontvang tips en tricks om jouw klantprocessen direct te verbeteren.
Verwacht dynamische gesprekken waarin iedereen aan het woord komt.
DE VORIGE EDITIE
De vorige editie stond in het teken van uitbesteden naar Suriname en welke kansen dit mooie land biedt. In een informele setting spraken organisaties die al naar Suriname vertrokken met organisaties die deze reis juist overwogen te maken. We gingen in gesprek over kansen en uitdagingen en sloten af met een hapje en een drankje.
SPREKERS
Het PROGRAMMA
LOCATIE & BEREIKBAARHEID
ContactCare Amersfoort
ContactCare B.V.
Piet Mondriaanplein 23
3812 GZ Amersfoort
Bereikbaarheid openbaar vervoer
ContactCare is gemakkelijk met het openbaar vervoer te bereiken. Het kantoor bevindt zich aan de achterzijde van Amersfoort Centraal.
Bereikbaarheid met auto
Direct achter het Centraal station bevindt zich een P&R. Hier zijn auto's gemakkelijk te parkeren op 2 minuten lopen van ons kantoor.
Customer on Air - AI in de klantreis
Customer on Air - AI in de klantreisjorick.serto@contactcare.nl
Customer on Air - AI in de klantreisjorick.serto@contactcare.nlhttps://www.aanmelder.nl/contactcare
2025-03-20
2025-03-20
OfflineEventAttendanceMode
EventScheduled
Customer on Air - AI in de klantreisCustomer on Air - AI in de klantreis0.00EUROnlineOnly2019-01-01T00:00:00Z
Nog niet bekendNog niet bekendeenvoudig evenementen organiseren
aanmelder.nl is de software partner voor evenementen.
Klik hier om de software te ontdekken.