Customer Experience, oftewel CX, is 'hot'. Toch is er niets nieuws onder de zon. Sinds er ondernemers zijn, is klantbeleving bepalend voor het succes. 

Door technologische ontwikkelingen krijg je als ondernemer nu steeds meer en indringender mogelijkheden om met de klant in contact te zijn en te blijven. Bovendien kan die nu terug praten en invloed uitoefenen. Dát is klantbeleving 2.0.

Via het opzetten van platforms waarop klanten participeren en organisaties tegelijkertijd informatie delen, wordt waarde gecreëerd. Deze ‘collaborative exchange’ tussen organisaties en klanten staat centraal in dit CX-Event.

Ja, ik meld me aan

Mis het niet! Bekijk het volledige programma of meld u direct aan

Wees er snel bij, want vol = vol!

Toekenning PE-punten

Voor uw aanwezigheid tijdens het event kunnen 2 PE-punten worden toegekend. Heeft u hiervoor interesse, dan horen wij dit graag voorafgaand aan het event. Het is dan overigens wel van belang dat u zelf ook toeziet op registratie bij zowel aankomst als vertrek op de dag zelf.

congressoftware
 congressoftware