Welkom

THEMADAG 24 APRIL 2012

De klant centraal!
Staat de klant bij u altijd centraal? In het algemeen en ook bij grote stroomstoringen?

Op 24 april organiseert Dutch Power weer een informatieve themadag. Deze keer rondom onderwerpen als klantbeleving, verwachtingenmanagement, klachtafhandeling en heldere communicatie. In de inspirerende omgeving van “De Hamermolen Ugchelen” zetten we vanuit verschillende invalshoeken de klant centraal!

Promovenda Ellen van de Werff benadert klantbeleving vanuit de psychologie. Edwin Edelenbos van de Energiekamer kijkt samen met u naar regelgeving en toekomstverwachtingen rondom stroomstoringen. Ernst Japikse van Stedin, voorheen werkzaam bij de klachtenafhandeling bij de Nederlandse Spoorwegen gaat met u in gesprek over klachtenafhandeling. En verder gaan verschillende sprekers samen met de werkgroep met u op een originele manier in gesprek over de intelligente homekast.

Tijdens het vallen van de avond en onder het genot van……….presenteren we spectaculaire stroomstoringen en wat daarvan te leren als het gaat om klantvriendelijkheid.