Klinisch redeneren en EBP

Hier het programma en de workshops waar je op kan inschrijven:

9.00       Welkom en inleiding Marion-Klaartje

9.20       Toelichting kaders klinisch redeneren en EBP

Leeruitkomst: de docent heeft inzicht in het verpleegkundig proces (methodiek)  in relatie met het eigen vakgebied/de eigen lessen.

Doelgroep: basis

10.30    Koffiepauze

Leeruitkomst: de docent kan: het verpleegkundig proces (methodiek) toepassen  in relatie met het EBP proces en in relatie met het eigen vakgebied/de eigen lessen en daarbij de juiste instrumenten/hulpmiddelen/ methodieken en modellen evalueren en analyseren

Doelgroep: uitvoerend

12.00     Lunchpauze

Leeruitkomst: de docent kan binnen casuïstiek het verpleegkundig proces, classificaties  en modellen evalueren en analyseren.

Doelgroep: uitvoerend

13.45     Koffiepauze

Leeruitkomst: de docent kan het EBP proces in relatie tot het verpleegkundig proces evalueren en analyseren

Doelgroep: uitvoerend 

15.00     Samenvatting en evaluatie

15.30    Afsluiting met borrel HBOV breed