• Benieuwd wat er allemaal speelt in de Leidse regio?
  • Hoe gaat de Leidse Zomer eruit zien?
  • Wat is de status van de themajaren?

In de vertrouwde Newsroom lichten wij o.a. de Zomer in Leiden toe, programmadirecteur Michaël Roumen laat zien hoe je een crisis omzet in succes, we vertellen meer over de Trakteer jezelf op Leiden campagne en Leiden Convention Bureau deelt haar successen en uitdagingen in deze bizarre tijden.

Ook NBTC Holland Marketing zit niet stil. Achter de schermen zijn ze hard bezig met een landelijk marketingoffensief om duurzaam herstel van de bezoekerseconomie te veroorzaken. Conrad van Tiggelen, directeur Strategie & Branding bij NBTC Holland Marketing, geeft exclusief inzicht in dit plan.

Natuurlijk is het geen Leidsche Plein zonder partner pitches en ruimte voor input, vragen en meningen aan de hand van polls en stellingen. En nog veel meer.

Bekijk hier het volledige programma of meld je hier aan!

 

 

 

 

registratie tijdslot formulier
 registratie tijdslot formulier