21 november 2019

08:45 - 09:15

Inloop

09:15

Start bijeenkomst

09:15 - 09:35

Leiden Newsroom

Martijn Bulthuis tikt vertrouwde onderwerpen aan tijdens deze update van Leiden Marketing. Aan bod komen o.a. Nacht van Ontdekkingen, Rembrandt & de Gouden Eeuw, Mayflower400 en het marketingplan 2020!

09:35 - 09:50

Partner Pitches

In 3 minuten vertellen 4 partners over de ontwikkelingen binnen hun organisatie. Ontwikkelingen die stadsbreed resultaten leveren.

09:50 - 10:00

Leiden Awards

De nominaties zijn binnen! Afgelopen half jaar hebben jullie 30 ondernemers, organisaties en initiatieven genomineerd voor de 1ste Leiden Award! De winnaars worden de 21ste bekend gemaakt!

10:00 - 10:15

Pauze

10:15 - 11:30

Leidse Toerisme Top

Toerisme, een economische kans of zitten we aan onze grenzen? Je kan er niet meer om heen, toerisme is hét onderwerp van 2019. Hoe gaat Leiden om met dit onderwerp? Of hoe moet Leiden hiermee om gaan?

Wij nodigen je uit om samen in gesprek te gaan tijdens de Leidse Toerisme Top onder leiding van moderator en geboren Leidenaar Frits Huffnagel.

10:20 - 10:40

Perspectief 2030

Anouk van Eekelen, Director Destination Development bij NBTC Holland Marketing, licht het Perspectief 2030 toe. De landelijke visie op toerisme in Nederland. Deze visie werd samengesteld door ruim honderd experts uit sectoren als toerisme, mobiliteit, onderwijs en cultuur.

10:40 - 11:30

Panel - Leidse Toerisme Top

Een bijzonder panel van experts gaat het gesprek aan over de beide zijden van de medaille van toerisme in Leiden. 

Moderator Frits Huffnagel begeleidt het gesprek. Laat jouw mening horen d.m.v. stemkastjes en de welbekende catch-box!

11:30 - 11:45

Wrap up Leidsche Plein

11:45 - 12:45

Netwerklunch

Geniet van een broodje terwijl je nog even napraat met alle aanwezigen. 

bezoekersregistratie
 bezoekersregistratie