Sessies en sprekers
Meer informatie over de sessies
Plenaire sessie ochtend
Waar gaat de wereld heen met AI?
Jochem de Groot
De wereld werd verrijkt met social media en daarna kwam de pitfall. We kregen gezichtsherkenning en daarna was ‘the genie out of the bottle’. En na de cloud vroegen we ons opeens af of onze data wel goed staat in Amerika. En nu AI... wat staat ons als mens, bedrijf en maatschappij te wachten. Hoe moeten we met AI omgaan zodat we niet achteraf spijt hebben? Want wat betekent het als mensen alleen nog communiceren met chatbots en niet meer met echte mensen die een bedrijf vertegenwoordigen. Wat doet het met ons als er geen menselijk contact meer is? Hoe gaan de normen en waarden van een bedrijf doorklinken als klantenservice, communicatie en inkoop via AI gaat? En wat als iedere influencer straks een botfluencer is?
Keuze sessies - ronde 1
Wat verwacht de klant van een bureau?
Inger Hund - Deloitte
Linda van Aalten - Just Eat Takeaway.com
‘Ik vraag me af waar ze de hele dag mee bezig zijn’… Dit hoor je een bureau wel eens over een klant zeggen maar een klant ook over het bureau… Want wat is iedereen nu toch de hele dag aan het doen? Waar is je klant zo druk mee bezig en waarom verwacht je klant vervolgens alles ‘gisteren’? Wat zijn de (minimale) verwachtingen aan klantenkant en wat kun jij als consultant verwachten? Wanneer is iedereen blij en wanneer ontstaat er irritatie, soms ondanks uitstekende resultaten. We krijgen een kijkje in de keuken met de Head of Corporate Communications van Just Eat Takeaway.com en de Deloitte PR-Manager.
Versterk je overtuigingskracht en onderhandel met plezier
Dirk van Dorsselaer - Nederlands Debat Instituut
Ben je er niet zeker van wat er nou precies gebeurde, behalve dat het niet was wat je verwachtte? Lukt het niet altijd om al je argumenten naar voren te brengen, omdat je wordt overvallen door de tegenpartij? Mis je overtuigingskracht en is er een grote kans dat je dan weleens geld hebt laten liggen? Of misschien heb je een toezegging gedaan waar je achteraf spijt van had? Onderhandelen is een vaardigheid die je kunt oefenen. In deze interactieve workshop gaan we daar mee aan de slag.
Inkoop voor PR Professionals
Corina Soethof - Freelance
PR-Consultants krijgen bij uitgevers steeds vaker te maken met commerciële contactpersonen die paid media voorstellen doen. Ook onze klanten trekken meer budget uit voor paid media naast free publicity. Deze workshop is bedoeld als een inleidende sessie om PR-professionals vertrouwd te maken met de basisterminologie en praktische aspecten van media-inkoop. We gaan in op begrippen als mediadruk, selectiviteit, cpm, cpc en bespreken de tips & tricks bij media onderhandelingen. En uiteraard hoe en wat je meet om de resultaten van jouw campagne inzichtelijk te maken!
Keuze sessies - ronde 2
Geen podium, wel publiek
Vincent Mirck - Versdenkers/Kamer van Koophandel
Presenteren. De één is ervoor in de wieg gelegd, de ander krijgt er slapeloze nachten van. Een spetterende presentatie geven is makkelijker gezegd dan gedaan. Gevaar ligt namelijk op de loer: te lang, te saai, te veel afleiding, te weinig interactie… In deze workshop leer je presenteren. Niet op een podium, maar voor interne en externe presentaties en pitches. Online en offline. Je neemt afscheid van saaie, langdradige presentaties, doet spreekoefeningen, krijgt handvatten en leert hoe je met meer zelfvertrouwen een groep te woord kan staan.
Netwerken: events, beurzen, persoonlijke PR
Miek Gielkens - Progress Communications
Netwerken helpt je. Je gebruikt relaties, organisaties en persoonlijke contacten om jouw mogelijkheden en kansen te realiseren. Maar wat is goed netwerken? Hoe maak je jezelf en het bureau zichtbaar en bouw je duurzame relaties op zonder dat het een verkooppraatje wordt? En hoe kun je je netwerk vervolgens onderhouden en goed inzetten? Je eigen PR is daarbij van wezenlijk belang. Laten horen en zien wat je kunt en je successen delen, zonder het van de daken te schreeuwen. Leren hoe je jouw kwaliteiten effectief kunt inzetten én daarbij jezelf kunt blijven zodat je voor jezelf een goede naam opbouwt. Een workshop vol tips en tricks en humor.
Awardwaardige ideeën, hoe kom je ertoe?
Bas Derks - Freelance
Tijdens een brainstorm een award-winning case bedenken, dat willen we toch allemaal! Maar hoe doe je dat? Tijdens deze sessie komen in anderhalf uur de beste creatieve cases op het gebied van marketing en PR voorbij. Laat je inspireren en ontdek de achtergronden en essentiële trends op dit vlak, zodat je geïnspireerd naar huis gaat en direct aan de slag kunt met waardevolle inzichten.
Plenaire sessie middag
Inspiratietalk
Mariëlle van der Zouwen - Time to Sparkle
Na 20 dynamische en succesvolle jaren in de evenementenindustrie zat Mariëlle door de pandemie plotseling thuis (Mariëlle was Managing Director van Eventive dat onderdeel was van de LVT Group). Was ze daardoor uit het veld geslagen? Integendeel! Samen met Annette Kuiper ontstond aan de keukentafel het idee om 'iets' met de gezamenlijke passie, mousserende wijnen, te doen. Samen startten zij een nieuw bedrijf: Time to Sparkle. Hoe ze dit heeft gedaan vertelt ze in deze inspirerende workshop. Denk daarbij aan marktverkenning, trends en ontwikkelingen, missie, merkwaarden, ambitie en nog veel meer! Laat je inspireren: als iets stopt, start er weer iets nieuws!
Uitgelichte sprekers
Academy Power Up Day 2023
Academy Power Up Day 2023tessa.terhoeven@lvtgroup.com
Academy Power Up Day 2023tessa.terhoeven@lvtgroup.comhttps://www.aanmelder.nl/lvtacademyday3
2023-12-14
2023-12-14
OfflineEventAttendanceMode
EventScheduled
Academy Power Up Day 2023Academy Power Up Day 20230.00EUROnlineOnly2019-01-01T00:00:00Z
Kantoor Charly PRKantoor Charly PRVeilingweg 5 3981 AP Bunnik Nederland
eenvoudig evenementen organiseren
aanmelder.nl is de software partner voor evenementen.
Klik hier om de software te ontdekken.