Blog

Maak je eigen betaalherinnering!

17 maart 2017

Betaalherinneringen
Maak vanaf nu je eigen betaalherinneringen! Er worden standaard automatische herinneringen verstuurd vanuit het systeem die je niet kon aanpassen. De tekst en de datum waarop ze verstuurd werden, stond vast. Bij een bankoverschrijving kreeg je bijvoorbeeld na zes dagen een herinnering. Die kwamen dan om de zes dagen, totdat het bedrag was betaald.

Wat is er nieuw?
Vanaf nu kun jij als organisator je eigen tekst en datum van versturen instellen. Dat doe je door naar Betalingen te gaan. Tussen je Factuur instellingen en je Factuur banner vind je Betaalherinneringen. Door op de checkbox te klikken, krijg je alle opties te zien. De berichten worden opgemaakt volgens de styling van je event. Om verwarring bij je deelnemers te voorkomen, kun je alleen je eigen betalingsherinneringen maken, als er nog geen betaalherinneringen vanuit je evenement zijn verstuurd.

Dit is een optionele functionaliteit. Als je de huidige betalingsherinneringen prima vindt, hoef je dus niks aan te passen.