Blog

Vernieuwd facturatieproces

29 augustus 2018

Bij aanmelder.nl zijn we continu bezig met het verbeteren van processen. Onlangs is het facturatieproces onder de loep genomen waardoor een aantal wijzigingen hebben plaatsgevonden. Misschien heb je al een aantal veranderingen opgemerkt. De belangrijkste wijzigingen zijn:

  • Het is nu verplicht om een IBAN-nummer op te geven bij het publiceren van een betaald evenement. Met de juiste gegevens kan er vanuit DCS (aanmelder.nl) een vlotte uitbetaling plaatsvinden van de ticketgelden van deelnemers na afloop van het evenement.
  • Vier dagen na afloop van het evenement ontvang je als organisator een e-mail met controle van de factuurgegevens. Wanneer je deze bevestigt of wijzigt, ontvang je de factuur met het correcte factuuradres en de gewenste betalingsreferentie. Indien je niet reageert op deze e-mail, ontvang je automatisch 7 dagen na afloop van het evenement de factuur met de factuurgegevens die bij ons bekend zijn.

Let op: Wanneer er nog openstaande betalingen (nog niet verlopen) bij het evenement zijn, ontvangt de organisator pas na het verlopen van deze openstaande betalingen een e-mail met de controle van de factuurgegevens. Deze kun je bevestigen of wijzigen, daarna ontvang je de factuur. Indien je hier niet op reageert, ontvangt de organisator alsnog na 3 dagen de factuur met de bij ons bekende factuurgegevens.

Mochten er nog vragen zijn over de factuur of het facturatieproces, kun je contact opnemen met info@aanmelder.nl of via +31 (0)15 2400119.