Blog

Hoe verzorg jij een soepele check-in?

18 juni 2014

Hoe verzorg jij een soepele check-in?

Al direct bij binnenkomst start de eerste indruk van jouw evenement. Dit wil je dus zo soepel mogelijk laten gebeuren. En dat is een kunst! Met een persoonlijke badge en automatische registratie-check kan je dit snel optimaliseren.

Je kunt natuurlijk bij een kleiner evenement vooraf de badges gereed maken. Maar organiseer je een evenement boven de 200 deelnemers, dan wordt dit een flinke klus. Wat handig is, is om direct een persoonlijke badge met eigen huisstijl uit een printer te laten rollen. Kies daarbij zelf welke badge het beste past bij jouw evenement. Bijvoorbeeld, is het evenement een zakelijke netwerkbijeenkomst waarbij professionaliteit en innovatie belangrijk is? Misschien geven voorbedrukte plastic badges dan wel die passende uitstraling. Of is het een laagdrempelig, informeel evenement? Kies dan bijvoorbeeld voor kleuren badges die gemakkelijk in een badgehouder gestoken worden.

Snelheid is natuurlijk ook belangrijk. Door de hostesses een korte instructie te geven, kan er veel tijd gewonnen worden. Maar ook de registratiestations van aanmelder.nl laten het proces vlot lopen. Wanneer bezoekers aankomen, worden ze direct gecheckt op een online aanmelding, waarna binnen enkele seconden een badge geprint wordt.

Al eens gekeken wat alle opties zijn? Via aanmelder.nl zijn er verschillende badges soorten en incheck opties mogelijk. Kijk verder voor alle mogelijkheden op onze website.