Blog

Zet jij al onze Scan & Badge in op je evenement?

17 mei 2016

Hoe verzorg jij een soepele inloop op je event?

Vele maanden zijn vooraf gegaan aan de organisatie van je evenement. Alles staat klaar om je bezoekers een inspirerende en leuke dag te bezorgen. De eerste indruk is de belangrijkste! Hoe zorg je ervoor dat direct vanaf de aanvang een goede professionele indruk bij de bezoekers wordt achtergelaten?

Met Scan & Badge van aanmelder heb je gegarandeerd een snelle en professionele on site check in met de mogelijkheid om direct een gepersonaliseerde kleuren badge te printen in 2 formaten. We hebben ook een nieuwe type badge, deze is aan 2 kanten te printen en al geplastificeerd, waardoor een badgehouder niet meer nodig is. Aanmelder.nl begrijpt dat een goede start van het evenement de toon zet, dus verzorgen we ook een snelle en doeltreffende check-in voor uw deelnemers met badges.

Door onze Scan & Badge in te zetten kun je dit proces snel optimaliseren!

Zet jij al onze Scan & Badge in op je evenement?

Aanmelder.nl helpt graag mee aan het besparen van je tijd! Tijd die je natuurlijk veel liever besteedt aan de creatieve invulling van je evenement.

Benieuwd naar de ervaring van onze klanten? Lees hieronder snel meer! 

"Door het scansysteem van aanmelder.nl kreeg onze Algemene Vergadering een heel professionele look. De registratieprocedure verloopt zeer vlot, is heel gebruiksvriendelijk en zorgt voor handige statistieken achteraf. Wij zijn zodanig overtuigd dat we dit systeem ook zullen gebruiken op ons flagship event Knowledge for Growth, Europa’s grootste Life Sciences congres dat op 26/05 in Gent doorgaat. Wij verwachten op die dag minimum 1100 deelnemers waardoor het vlotte registratiesysteem van aanmelder.nl zeer dienstig zal zijn."

Nel Deleu Communication & Event Assistant

Flandersbio vzw, Belgie 


"Voor de organisatie van een internationale conferentie over artistiek onderzoek hebben we gebruik gemaakt van aanmelder. Bij de registratie hebben we de Scan en Badge optie gebruikt. Ondanks dat ons evenement relatief klein was (ongeveer 180 bezoekers), heeft dit ons veel werk uit handen genomen. We hoefden de badges niet zelf op te maken, te printen en in hoesjes te doen. Op de dag scheelde het enorm dat we niet hoefden te zoeken in een enorme stapel badges op alfabetische volgorde.

De badgeprinters gaven het evenement een professionele uitstraling en zorgden ervoor dat de rij voor de registratie slechts minimaal was. Op deze manier hebben we veel mensen in korte tijd kunnen helpen! In de enquête die we na de conferentie hebben verstuurd, gaven veel mensen aan erg tevreden te zijn met het registratieproces. Wat ons betreft is Scan en Badge een absolute aanrader!"

Matthea de Muynck 

Assistant Research Group „Research in the Arts”

 

Klik hier voor meer informatie over Scan & Badge.

Team aanmelder.nl