Kamer van koophandel

Situatie

De Kamer van Koophandel (KVK) wil het leven van ondernemers makkelijker maken met zinvolle informatie. De KVK informeert en ondersteunt.

 

Uitdaging

De KVK organiseert aanmeldingen via hun eigen website. De KVK was op zoek naar een partij die deze aanmeldingen en barcodes kon scannen zodat er onsite badges geprint konden worden voor de deelnemers van hun events.

De KVK wilde deelnemersgegevens niet via mail versturen
Tijdens hun events, wil de KVK feedback vragen aan hun deelnemers, zodat ze na afloop van het evenement een rapportcijfer en een NPS-score kunnen delen met partners en standhouders van hun evenement.

 

Aanpak

De tablets en check-in app werd zo aangepast, dat ook de barcodes van de KVK gescand konden worden. Daarbij waren de snelheid en dezelfde kwaliteit als de QR-codes van aanmelder.nl het uitgangspunt.

Er is een beveiligde verbinding opgezet met de servers van de KVK, zodat de bestanden met deelnemersdata via een veilige weg bij aanmelder.nl aangeleverd werden.
De tablets die voor de check-in werden gebruikt, werden na de check-in ingezet om enquêtes af te nemen.

Er is een speciaal vraagtype gemaakt, die meteen de NPS score berekent.

 

Resultaat

Een soepele onsite check-in tijdens de KVK evenementen, ook met de eigen barcodes. Snel deelbare resultaten na afloop van het event.