Prospector app

Leads scannen tijdens het evenement

Prospector app

Leads scannen tijdens het evenement

Met de prospector app scannen standhouders de badge van deelnemers voor hun contactgegevens. Deze leads zijn zo gemakkelijk op te volgen na afloop van het evenement.

Waardevolle informatie voor je standhouders

Standhouders geven je evenement kleur. Hun aanwezigheid is een belangrijke factor in het succes van je evenement. Deelnemers lopen langs de verschillende stands en praten met standhouders over de oplossingen die zij zoeken. Voor standhouders is het van groot belang dat zij de leads op je evenement kunnen opvolgen. Hier halen zij de meerwaarde uit. Standhouders kunnen door prospector de leads gemakkelijk opvolgen na afloop van het evenement. Van prospects naar klanten!

In combinatie met Event Check-in

Prospector is onderdeel van het door aanmelder.nl ontwikkelde Event Check-in. Bij de entree van je evenement worden deelnemers ingecheckt en on-site wordt hun gepersonaliseerde badge geprint. Op deze badge staat de QR-code die de standhouders vervolgens scannen.

Geen visitekaartjes meer nodig

Als je op de beurs hebt gestaan zul je het beeld van contactlijsten en stapels visitekaartjes kennen. Leads scannen is een hele gemakkelijke manier om contactgegevens van de gesprekspartner te verkrijgen. De standhouder maakt gemakkelijk en snel een notitie van het gesprek. Deze krijgt hij in de export na afloop te zien. Handige data. Geen gedoe.

Met toestemming van deelnemers

Bij aanmelder.nl staat dataprivacy van deelnemers van een evenement voorop. Daarom is het van belang dat je als organisator toestemming vraagt aan de deelnemers om hun contactinformatie te delen met standhouders die hun badge scannen. Deze vraag kun je gemakkelijk opnemen in het aanmeldformulier van het evenement.

Trends, ontwikkelingen en nieuwtjes

Een offerte aanvragen?

Heb je vragen of wil je een offerte aanvragen? Neem dan direct contact op met onze Event Consultants. Zij geven je graag advies over een passende oplossing voor jouw evenement.