Op zoek naar een aanmelder.nl feature?

Organisatie

Toegang van users tot evenementen wordt in aanmelder.nl centraal geregeld via de organisatie. Onder deze organisatie in aanmelder.nl vallen alle evenementen van jouw bedrijf of organisatie. We hebben dit toegangsmanagement in het leven geroepen om eenvoudiger in teams te werken, verschillende autorisatieniveaus toe te kennen aan aanmelder.nl-users. 

Organisatie dashboard

 Het nieuwe organisatie dashboard ziet er zo uit:

Verbeterd toegangsmanagement

Per organisatie kun je het overzicht van evenementen bekijken.  

Organisatierollen users

Een user is een gebruikersaccount in aanmelder.nl. Een user kan deel uitmaken van meerdere organisaties.

Een user heeft in een organisatie een van de volgende organisatierollen: 
Eigenaar - heeft het complete overzicht van alle evenementen en toegang tot alle evenementen. 
Collega - Heeft het overzicht op de verschillende evenementen in de organisatie. De toegang tot de evenementen kan verschillen per evenement. Dit bepaalt de owner van de organisatie.
Gast - Ziet niet alle evenementen van een organisatie. Ideaal voor freelancers die bij een bepaald evenement betrokken zijn.

De eigenaar van de organisatie kan nieuwe gebruikers, met of zonder bestaand aanmelder.nl account, uitnodigen om deel te nemen aan een evenement, team, of suborganisatie.

Wil je meer weten over het vernieuwde toegangsmanagement?

Lees er meer over in ons blogartikel

Op zoek naar een aanmelder.nl feature?Op zoek naar een aanmelder.nl feature?

Hulp nodig?

aanmelder.nl heeft ontzettend veel features om evenementen slim te organiseren. Daarom hebben we een handboek gemaakt. Ideaal als je bezig bent om de eerste evenementen met aanmelder.nl te organiseren.