Support

Je kunt instellen hoe de namen van deelnemers worden weergegeven in e-mails. Om de naam van een deelnemer terug te laten komen, gebruik je het woord 'deelnemernaam' in e-mailberichten. Dit woord wordt vervangen door de ingestelde aanspreekvorm. Lees hier meer over automatische vervangingen. Automatisch staat dit al in het bevestigingsbericht. Het instellen gaat als volgt:

  1. Kies in het dashboard voor E-mail instellingen
     
  2. Bij Ontvanger instellingen kies je uit de gewenste aanspreekvorm

De verschillende opties worden in communicatie met de deelnemer als volgt weergegeven:

Alleen voornaam
De voornaam van de deelnemer wordt getoond. Bijvoorbeeld: John

Titel + voornaam + achternaam
De titel, voornaam en achternaam van de deelnemer worden getoond. Bijvoorbeeld: Dr. John Doe

Voor- + achternaam
De voor- en achternaam van de deelnemer worden getoond. Bijvoorbeeld: John Doe

Achter- + voornaam
De achternaam wordt voor de voornaam getoond, gescheiden door een komma. Bijvoorbeeld: Doe, John

Dhr/Mw + achternaam
De achternaam wordt getoond met toevoeging van heer of mevrouw aanhef. Op deelnemerlijsten wordt Dhr en Mw gebruikt. Voor e-mails is dit bijvoorbeeld: heer Doe. Voor deelnemerslijsten bijvoorbeeld: Dhr. Doe