Support

Bij een betaald evenement betaald de deelnemer een prijs voor de registratie welke je als organisator zelf in kan stellen in het aanmeldformulier en in de betalingsinstellingen.

Als een deelnemer de status aangemeld, betaling gestart of betaling verlopen heeft kan je daar op de volgende manier meer informatie over vinden:

  1. Ga in je dashboard naar Aanmeldingen

  2. Zoek op naam van de deelnemer 

  3. Klik op de naam van de deelnemer

  4. Je bent nu in het overzicht van de betalingen van de deelnemer. Klik  op het pijltje die naar rechts wijst. 

In het overzicht zie je het bedrag staan wat de deelnemer moet betalen, de gekozen betaalmethode, de datum waarop de betaling is gestart en wat de status is van de betaling. Een kruisje door het bedrag geeft aan dat het bedrag nog niet betaald is. Onder betaling zie je gedetailleerde informatie over de status van de betaling. 

In het overzicht staat onder # het factuurnummer en de 2 opties die erbij horen:

1. Klik op het euroteken om de factuur te bekijken

of 

2. Klik op het  pennetje om de factuur te beheren, te crediteren en te wijzigen

  • Tip

aanmelder.nl stuurt, bij de betaalmethode bankoverschrijving - naar aanmelder bank, automatisch betaalherinneringen, je kan deze ook zelf instellen. Lees hier meer informatie over betaalherinneringen.