Je organisatie als betekenisvol merk

Mini-college Michel Jansen (Merken in de morgenwereld)

Meer dan ooit tevoren kiezen potentiële medewerkers voor organisaties die helpen om hun (persoonlijke) idealen en ambities te realiseren. In deze sterk veranderende arbeidsmarkt worden merken uitgedaagd om écht kleur te bekennen over wat zij willen betekenen in een duurzame samenleving. In dit mini-college biedt Michel Jansen je de bouwstenen om een heldere, inspirerende en richtinggevende merkidentiteit te ontwikkelen en zo de gewenste engagement tussen merk en (potentiële) medewerker te creëren.

 

Over Michel
Michel Jansen is al bijna twintig jaar werkzaam als merkadviseur. Hij helpt organisaties bij het uitbouwen van hun merkstrategie. Daarnaast geeft Michel colleges op universiteiten en is hij spreker op seminars en congressen over het vakgebied branding. Michel is auteur van verschillende boeken, waaronder 'De vijf stappen naar een betekenisvol merk'. Sinds drie jaar vormt hij met Frank Kessel het bureau 'Merken in de morgenwereld'.
 
evenementsregistratie
 evenementsregistratie