Wervend vloggen
Workshop Vlogcademy
We weten dat verhalen een ander deel van het brein van onze ontvanger activeren. We weten ook dat bewegend beeld beter converteert dan tekst. En dus vloggen we tegenwoordig wat af met z’n allen. Hele mooie voorbeelden zijn er, en ook vlogs waarvan je een beetje oncomfortabel wordt. In arbeidsmarktcommunicatie is zakelijk vloggen ook helemaal ‘hot’. Wat maakt een vlog goed? Hoe kun je beginnen met vloggen en hoe zet je het in voor je arbeidsmarktcommunicatie?
Volg de interactieve miniworkshop van Vlogcademy; en als je dat gedaan hebt:
- ken je het belang van zakelijk vloggen bij arbeidsmarktcommunicatie;
- heb je zelf je eerste vlog gemaakt;
- heb je een persoonlijke contentkalender met vlog-ideeën voor de weken daarop.
|
Over Gerda Gerda van Galen is specialist in content en videocontent. Ze helpt bedrijven en organisaties op het gebied van contentmarketing en zakelijk vloggen. Ook is ze spreker, trainer en auteur van boeken over zakelijk vloggen en contentmarketing.
|
Frisse ideeën voor de arbeidsmarkt van nu
hilde@oosterbreedte.nlinfo@oosterbreedte.nl
hilde@oosterbreedte.nlinfo@oosterbreedte.nlhttps://www.aanmelder.nl/oosterbreedte
2018-11-29
2018-11-29
OfflineEventAttendanceMode
EventScheduled
Frisse ideeën voor de arbeidsmarkt van nuFrisse ideeën voor de arbeidsmarkt van nu0.00EUROnlineOnly2019-01-01T00:00:00Z
Business Center SallandBusiness Center SallandKeulenstraat 10 7418 ET Deventer Nederland