Pop-up Streekhuis!

Het Pop-Up Streekhuis is onderdeel van de campagne Streek van Verrassingen die onlangs van start is gegaan. De Streek van Verrassingen is een initiatief van Dorpsmarketing Oegstgeest, VVV Katwijk, Gemeente Leiderdorp en Leiden Marketing, gesteund door Rabobank Leiden-Katwijk. Met de campagne worden regiobewoners geïnspireerd om hun eigen regio te herontdekken: een streek van verrassingen, een stad van ontdekkingen en een zee aan mogelijkheden.

Je denkt dat je de omgeving op je duimpje kent. Totdat je een keer linksaf slaat in plaats van rechts. Opeens ontdek je een fantastisch fietspad, dol leuke nieuwe winkeltjes of een terrasje op een paradijselijk plekje. Hoe is het mogelijk dat je hier nog nooit geweest bent? Wat een verrassing!

Tussen 29 juli en 20 september is het Pop-up Streekhuis binnen de 4 gemeentes op verrassende locaties te vinden. De plek biedt inspiratie voor (toevallige) bezoekers, maar is ook een tijdelijke overnachtingsplek voor journalisten, vloggers en bloggers. Vanuit hier laten wij ze die fantastische fietsroutes, leuke winkeltjes, geheimplekken of paradijselijke terrasjes ontdekken!

Op 29 juli overhandigen wij tussen 15:00 en 17:00 de sleutel aan de eerste bewoner bij de eerste locatie; Brasserie Park in Leiderdorp. Proost met ons mee tijdens dit bijzondere moment!

 


 

 

check in op events
 check in op events