Hierbij wordt u van harte uitgenodigd voor een avond die u niet wilt missen!

Beleef een prikkelende, vrolijke en inspirerende avond waarin heel beeldend de do’s en dont’s van de hospitality op de planken worden gebracht. Met pakkende voorbeelden, tips & tricks uit de rijke praktijk van hospitality trainer en vakman Milo Berlijn. Entertainment en educatie komen samen in een verrassende theatershow die ons laat nadenken en voornamelijk laat lachen.
Herkenbaar? Reken maar.
Confronterend? Soms.
Inspirerend? Zeker!


Patiëntenzorg is meer dan ‘techniek’, meer dan een ingreep of behandeling. Het is ook oog hebben voor patiënten welbevinden en voor de omgeving van de patiënt, van verontruste ouders tot en met grootouders. Hoe laat je mensen in een emotionele context zich op z’n minst beter voelen? Licht uit, spot aan. Bereid je voor op een sessie, waar je net zo hard aan het lachen wordt gemaakt als aan het denken wordt gezet.

 

Milo Berlijn
Je hebt sprekers die hun presentatie voorbereiden, uitproberen en
bijschaven dat ze uiteindelijk het grootste deel van het publiek op hun hand krijgen. Goed, maar niet verrassend. Je hebt ook sprekers die kijken naar wat het publiek doet, spontaan reageren op gebeurtenissen in de zaal, mensen ter plekke een spiegel voorhouden, risico’s nemen en niet bang zijn om zichzelf op de hak te nemen. Milo valt in die laatste categorie. Hij knuffelt, laat je lachen,confronteert en inspireert. Geen presentatie is hetzelfde.

gasten registratie formulier
 gasten registratie formulier