Eersteklas dienstverlening, hoe dan?

Eersteklas dienstverlening, hoe dan?

Eersteklas dienstverlening, hoe dan?

Op maandagmiddag 28 oktober organiseren we vanuit Samen Doen een bijeenkomst voor leidinggevenden van de diensten. Doel is kennis te delen over ontwikkelingen die spelen en methodieken die we kunnen inzetten om onze dienstverlening (nog) beter te laten aansluiten op de wensen van onze gebruikers.

Als leidinggevenden hebben we hier allemaal iets in te doen! Gebruik de inspiratie die je deze middag opdoet om jouw team te stimuleren, enthousiasmeren en faciliteren om onze dienstverlening continu te verbeteren.

Want wat heeft UX bijvoorbeeld te maken met het verbeteren van onze dienstverlening? En waarom maken we customer journeys, wat hebben we daar al mee bereikt en hoe kun je die zelf inzetten? Wat is nu precies het verschil tussen Lean en Agile? Hoe coach je een agile werkend teamlid? En hoe kun je beter leren luisteren?

De 28e komt het allemaal aan bod. Frans Reichardt -hij noemt zichzelf de klantluisteraar- komt ons aan de tand voelen over de mate waarin wij de klant echt centraal zetten. Na zijn verhaal zijn er workshops over diverse onderwerpen.

Bekijk hier het volledige programma en registreer je gauw voor een van de workshops. Let op: je kunt er twee kiezen, want we hebben twee rondes workshops.

Je bent van harte uitgenodigd! Graag tot de 28e!

Hartelijke groet,

Maria Heijne, directeur Bibliotheek
Frank Hendrickx, directeur ICT Services
Marjolijn Kaak, directeur Studentenzaken (HvA)
Janneke van Marle, directeur Student Services (UvA)
Harold Swartjes, directeur Facility Services / waarnemend directeur Administratief Centrum


Ps. Voor vragen kun je mailen naar samendoen@uva.nl 
en kijk voor meer informatie over Samen Doen eens hier.

workshopsoftware
 workshopsoftware