Inleiding

Op dinsdag 24 september vindt het jaarlijkse Sponsorreport congres plaats in de Philharmonie te Haarlem. Dit jaar staat het in het teken van Next Gen Sponsoring. 

Next Gen Sponsoring staat voor content, data, digital en delen. Het doorbreken van traditionele grenzen en posities binnen sponsoring: sponsors worden rechtenhouders, exclusiviteit wordt steeds minder belangrijk en iedereen is een producent of publisher!

Naast keynotes is er een interactief programma met onder andere thematafels, workshops en een paneldiscussie. Ook is er ruimte om kennis uit te wisselen met vakspecialisten tijdens de pauzes en het afsluitende diner. 

Wil je ook tot de Next Gen horen, mis dan 24 september niet. Be there, be Next Gen Sponsoring!

Kosten voor deelname aan het jaarcongres bedragen voor abonnees op Sponsorreport € 385,-. Geen abonnee? Dan kost deelname € 485,-. Dit is inclusief half jaar abonnement op Sponsorreport.

Doelgroep
Het Sponsorreport Jaarcongres is bedoeld voor iedereen in Nederland en Vlaanderen die werkzaam is of geïnteresseerd is in sport & cultuur sponsoring. Zoals bijvoorbeeld sponsor/cultuur managers bij commerciële organisaties, sportbonden, sportverenigingen of culturele instellingen.