Beste enthousiaste lezer,

 
Ontwikkelingen gaan razend snel. En ook op sales gebied is er ondertussen aardig wat veranderd. De meeste ondernemers hanteren nog steeds oude technieken gedateerd uit de jaren ‘80, of ze zijn helemaal niet bekend met sales. Maar als jij niet kunt verkopen met de technieken van nu en je concurrent wel, dan zal zijn omzet stijgen en dat van jou niet. Een gemiste kans, dus.
 
Gelukkig gaan ondernemers en mensen die dagelijks met sales te maken hebben, inzien hoe belangrijk het is jezelf te blijven ontwikkelen op business gebied waaronder het sales gebeuren. Wat nu, als je geen investeringsbudget hebt om een bedrijf in te huren om je Social media pagina’s te blijven vernieuwen en up-to date te houden? Wat als je meer omzet wilt generen omdat je uur tarief afhankelijk is van je targets? Dan ga je opzoek naar andere middelen.
 
Social media is geen hype meer, het is gewoon de toekomst! Al lijkt het alsof er steeds minder persoonlijk contact is tussen bedrijf en de klant. Jij kunt daar als ondernemer zeker iets aan doen.
 
Een feit is dat de kracht van netwerken nooit zal gaan veranderen. Mensen willen weten wie achter een bedrijf zit en of jouw bedrijf een toegevoegde waarde kan leveren. Tijdens netwerkbijeenkomsten kun je jouw verhaal vertellen, actief klanten werven en je eigen netwerk uitbreiden. En als je weet hoe je een juiste indruk kunt achterlaten door het juiste verhaal te vertellen, dan ben je de concurrent alvast een stap voor. Heb je weinig middelen, dan moet je gewoon leren slim te investeren!
 
Laat Marc Linssen je op 2 februari inspireren tijdens de interactieve workshop ‘Storytelling’ en leer hoe jij jouw bedrijf vanuit je hart kunt verkopen aan klanten. Ondernemers vanuit elke branche, kunnen deelnemen aan deze workshop met een klein investeringsbudget van €149,99.
 
In samenwerking met ING wordt deze workshop gehouden en is er genoeg gelegenheid om te netwerken met Marc Linssen en de andere deelnemers.