TopSecretaresse bij Public Support?!

Deze informatiebijeenkomst is speciaal samengesteld voor professionals die al vele jaren ervaring hebben binnen de Rabobank. Je kent het klappen van de zweep als het om klantgerichtheid gaat. Je bent gewend klanten te ontzorgen en realiseert je dat de competenties "communiceren en samenwerken, goede taalvaardigheid en het digitaal vaardig zijn’’, competenties zijn die je deels in je huidige functie inzet, maar ook noodzakelijk zijn in een functie als TopSecretaresse bij Public Support.

 

Is werken als TopSecretaresse iets voor mij?

De wereld een beetje mooier maken met de beste ondersteuning die er te bieden valt. Daar staan wij voor. Dit begint met het geven van persoonlijke aandacht. Zo kun je anderen laten groeien en helpen het beste uit zichzelf te halen. Geholpen door onze proactieve servicegerichtheid zijn wij er als het ertoe doet. En daarvoor. En daarna. Op ons kun je bouwen. Dit kan alleen door zelf tot het uiterste te gaan. Door continu aandacht te besteden aan persoonlijke ontwikkeling zijn we de beste versie van onszelf. Wij komen graag in contact met mensen die ertoe willen doen, die inhoud geven aan “werk met je hart” ❤. 

Is je interesse gewekt?  

Ben je enthousiast geworden of wil je meer weten over het werken bij Public Support? Dan nodigen wij je graag uit voor de online informatiebijeenkomst op 13 juli van 14:00 uur tot 15:00 uur. Tijdens deze bijeenkomst vertelt Marinel van de Velde (directeur TopSecretaresses) je alles over het werken als TopSecretaresse bij Public Support.

 

 

Mogelijk gemaakt door
eenvoudig evenementen organiseren
 eenvoudig evenementen organiseren