Aanmeldformulier 2026
 

 

Factuuradres

*Met deze keuzevraag willen we het je makkelijker maken om op het congres sneller 'soortgenoten' te vinden.

 

 

Zodra het programma bekend is krijg je hierover bericht en kan je je voorkeuren aangeven voor de parallelsessies.

 

Per sessie kan er uit 4 parallelsessies gekozen worden. Klik hier voor de uitgebreide programma beschrijving.
Je voorkeur kan je hieronder aanvinken.

 

 

 

 

Deelnemers- en mailinglijst

Privacy Statement
Betalings-, annulerings- en wijzigingsvoorwaarden

Door op "Lees meer" te klikken, lees je de Privacy Statement en de betalings-, annulerings- en wijzigingsvoorwaarden.

Privacy statement
Door je te registreren voor dit congres, ga je (de deelnemer) ermee akkoord dat jouw persoonlijke gegevens worden verwerkt voor registratie- en afhandelingsdoeleinden en om je informatie te sturen in verband met de bijeenkomst. 
Jouw gegevens worden na maximaal 2 maanden na de bijeenkomst verwijderd als je er niet bij kon of wilde zijn. Was je er wel bij, dan bewaren wij jouw gegevens graag wat langer, zodat wij je ook uit kunnen nodigen voor toekomstige bijeenkomsten. Laat het gerust weten als je dat niet wilt. 
Alle persoonlijke gegevens worden uitsluitend gebruikt in overeenstemming met de huidige EU-wetgeving inzake gegevensbescherming (AVG) en zullen niet worden bekendgemaakt aan een derde partij zonder de schriftelijke toestemming van de deelnemer.
Tijdens het congres is een fotograaf aanwezig; indien je niet zichtbaar op de foto wil, laat ons dat dan weten.
Als je de gegevens die zijn vermeld als “verplicht” niet indient, kunnen we je registratie niet voltooien.

Betalingsvoorwaarden
Het inschrijfgeld dient binnen 14 dagen na factuurdatum, maar uiterlijk voor aanvang van het congres te zijn ontvangen op het bankrekeningnummer zoals vermeld op de factuur, onder vermelding van het factuurnummer. Indien de factuur na 21 mei wordt verzonden, dient deze vóór aanvang van het congres op 4 juni te zijn voldaan.

 

Annulerings- en wijzigingsvoorwaarden
- Annulering voor 15 maart 2026; restitutie van het betaalde inschrijfgeld minus administratiekosten van €30
- Annulering tussen 15 maart en 16  april 2026; restitutie van 75% het betaalde inschrijfgeld minus administratiekosten van €30
- Annulering tussen 16 april  en 30 april 2026; restitutie van 50% het betaalde inschrijfgeld minus administratiekosten van €30
- Annulering na 30 april 2026; geen restitutie van het betaalde inschrijfgeld
- Vervanging door een collega in overleg toegestaan tegen €30 administratiekosten.
* Annulering of (naams)wijziging dient per e-mail te geschieden aan registratie@zorginformatiearchitectuur.nl

 

Belangrijke informatie m.b.t. uw factuur:

Tijdens de volgende stap in de registratie kan je bij "meer factuurgegevens" extra informatie toevoegen, zoals kostenplaatsnummer, BTW nummer, contactpersoon voor de facturatie of e-mail adres (van bijvoorbeeld financiële afdeling) waar de factuur naar toe gestuurd kan worden. Tevens kies je op de volgende pagina de betaalmethode.

€ 395,00

Totaal: € 395,00

Inclusief € 68,55 btw