Meet & Greet inspecteur arbeidsomstandigheden
Let op: inschrijven is mogelijk tot en met zondag 8 december!
Als inspecteur Arbeidsomstandigheden voer je inspecties uit bij bedrijven in de regio waar je woonachtig bent. Het werk bestaat uit onderzoek doen bij bedrijfsongevallen, een mix van bedrijvenbezoeken, gesprekken met medewerkers en werkgevers, waarnemingen op locatie, het uitwerken van je bevindingen in brieven of rapporten en het vastleggen in systemen. Daarnaast behandel je klachten die bij ons meldpunt binnenkomen. Naast werken op locatie in je eigen regio kun je ook aan de slag bij een landelijk programma. Ook hier is je woonplaats je standplaats:
Inspecteur arbeidsomstandigheden Blootstelling Gevaarlijke Stoffen
Inspecteur arbeidsomstandigheden Asbest
Inspecteur arbeidsomstandigheden Markttoezicht
Inspecteur arbeidsomstandigheden Goed Werkgeverschap
Inspecteur arbeidsomstandigheden Psychosociale arbeidsbelasting
Maar hoe ziet dat werk eruit? Wat doe je precies als inspecteur Arbeidsomstandigheden, krijg je daarvoor een opleiding en hoe verloopt de sollicitatieprocedure? Als jij dat wilt weten, kom dan op woensdag 11 december naar ons live event aan de Graadt van Roggenweg 500 in Utrecht in het gebouw van de Belastingdienst Utrecht. Vanaf 17:30 ben je van harte welkom voor een informatiesessie waarin we deze – en meer – vragen beantwoorden. Om het gebouw binnen te komen is legitimatie verplicht in de vorm van een paspoort of identiteitskaart. Een rijbewijs is helaas niet geldig.
Meer informatie over de landelijke programma's kun je hier vinden.
Het programma
Tijdens deze avond maak je kennis met de verschillende teammanagers en inspecteurs. Zij vertellen je alles over hun werkweek, de aanpak als inspecteur arbeidsomstandigheden en beantwoorden de vragen die je wilt stellen. Aan het eind vertelt één van onze recruiters over de sollicitatieprocedure en het gesprek, maar geeft je ook tips. En natuurlijk zorgen we voor een maaltijd en een drankje. Het volledige programma kun je hier vinden.
Wil je erbij zijn? Meld je dan aan!
Let op: inschrijven is mogelijk tot en met zondag 8 december!
Programma
Locatie
Het evenement zal plaatsvinden bij de Nederlandse Arbeidsinspectie in het gebouw wat we delen met de Belastingdienst.
Kom je met de auto
Er zijn verschillende parkeermogelijkheden rondom de Graadt van Roggenweg 500 zoals bij de Jaarbeurs. Het is NIET mogelijk om gebruik te maken van de parkeergarage van de Belastingdienst.
Kom je met het openbaar vervoer
Houdt er dan rekening mee dat het maximaal 10 min lopen is vanaf station Utrecht Centraal. Neem de uitgang richting de Jaarbeurs. Nadat je de trap af bent gelopen loop je meteen richting de Graadt van Roggenweg. Check van tevoren je routeplanner.
Nederlandse Arbeidsinspectie
Graadt van Roggenweg 500
3531 AH Utrecht
(Gebouw Belastingdienst)
Meet & Greet inspecteur Arbeidsomstandigheden
Registratiewebsite voor Meet & Greet inspecteur ArbeidsomstandighedenMeet & Greet inspecteur Arbeidsomstandighedennlapostbuswerving@nlarbeidsinspectie.nl
Meet & Greet inspecteur Arbeidsomstandighedennlapostbuswerving@nlarbeidsinspectie.nlhttps://www.aanmelder.nl/meet-and-greet-inspecteur-arbo
2024-12-11
2024-12-11
OfflineEventAttendanceMode
EventScheduled
Meet & Greet inspecteur ArbeidsomstandighedenMeet & Greet inspecteur Arbeidsomstandigheden0.00EUROnlineOnly2019-01-01T00:00:00Z
Nog niet bekendNog niet bekendeenvoudig evenementen organiseren
aanmelder.nl is de software partner voor evenementen.
Klik hier om de software te ontdekken.