Toen het idee VMF werd gepresenteerd kreeg ik van vele collega’s al meteen super enthousiaste reacties dat ik mij moest aanmelden! Wellicht omdat ik vaak op vrijdagmiddag in Alphen met mijn hoofdredacteur Servaas van der Laan (Vastgoedmarkt) iedereen optrommelde om gezellig een hapje en een drankje te doen! Een week keihard werken moet namelijk altijd worden afgesloten met gezelligheid en ontspanning! 😊

Mijn passie voor events organiseren is begonnen toen ik gedurende mijn studie in de horeca ben gaan werken. Hier heb ik verschillende events georganiseerd zoals de 071 borrel in Leiden, maar ook grotere evenementen bij Grand Hotel Huis ter Duin in Noordwijk. Omdat wij binnen Vakmedianet met ontzettend veel verschillende collega’s werken, ben ik dan ook heel erg benieuwd naar al jullie ideeën om de tofste feestjes / borrels te organiseren! Mocht je dus een super tof idee hebben, stuur ons een berichtje want dit feestcomité staat zeker open voor input!

 

 

Hi lieve VMN'ers, als events productietijger van VMN kan ik natuurlijk niet achterblijven. Mijn hart gaat namelijk sneller kloppen van alles wat ik mag organiseren. Naast mijn events werk voor Vakmedianet heb ik ook nog een eigen bedrijf en help ik o.a. bruidsparen met de organisatie van hun droomdag! Dus ja, je kunt wel stellen dat ik zowat evenementen 'adem'. Daarnaast ben ik een echt wijnliefhebber / kenner, dus ik kijk er naar uit om snel met jullie te proosten op de mooie borrels die nog gaan komen ;)

 

 

Hallo VMN-ers! Mijn naam is Ariana Manduzai, ben 30 jaar en woon in Leiden. Op 1 maart ben ik als redacteur bij Vastgoedmarkt begonnen. In mijn studententijd heb ik veel in de horeca gewerkt en meerdere (thema)personeelsfeesten georganiseerd, wat heel erg leuk was en waar nog lang over werd gesproken. Iets anders waar ik tijdens mijn studententijd onwijs van heb genoten is het organiseren van de introductieweek voor internationale studenten. Samen met mijn commissiegenoten hebben we een weekprogramma met allerlei activiteiten zoals spelletjes en kroegentochten georganiseerd. Zijn er activiteiten die je graag zou willen doen of andere ideeën? Laat het ons weten!

 

 

Hoi, ik ben Pauline Keuzekamp, marketeer van onder andere Management Support en Arbo. Mijn gevoel voor cijfers is een stuk beter dan mijn gevoel voor taal en daarom voel ik me helemaal thuis in mijn rol al penningmeester binnen het VMF team. Ik ga ervoor zorgen dat we de budgetten zo goed mogelijk gaan inzetten en zodat we de leukste feesten kunnen organiseren.

 

 

Hai, ik ben Joyce Terhorst, event coördinator binnen het Food & Horeca cluster. Met kennisdagen, seminars en ook award uitreikingen, zowel fysiek als digitaal een heel divers cluster. Met deze ervaring zal ik, samen met mijn VMF collega's, ervoor zorgen dat er mooie feesten en diverse activiteiten worden georganiseerd. Als aftrap een geweldig openingsfeest in Zeist!

 

 

Hoi, ik ben Naresh Murli, Marketing Intelligence bij Vakmedianet. Naast mijn werk treed ik regelmatig op als DJ op verschillende feesten. Zo heb ik gestaan in de Gebroeders de Nobel, Minerva en in de POPUPCLUB in Leiden. Maar ook in Club up in Amsterdam. Naast DJ, organiseer ik ook zelf feesten. Voornamelijk in Amsterdam en Leiden. Tijdens mijn studie ben ik kennis gaan maken met organiseren, waar mijn hart sneller van gaat kloppen. Van het organiseren van eindejaarsfeesten tot aan het organiseren van sportevenementen. Als lid van het VMF – Team hoop ik jullie daarom snel te zien op de állerleukste feesten en partijen. We gaan er een leuke tijd van maken. Mochten jullie nog ideeën hebben, of iets willen doen, stuur me dan gewoon een berichte. Tot snel!

 

 

Ervaring 17 jaar in Events oa.North Sea jazzfestival . WK en EK voetbal omdat wij toen de hoofdsponsor waren. Ook mijn eigen Buro gehad waar ik meer dan 250 producties per jaar uitvoerde en later ook inkocht. Veel zin om ook voor VMN coole dingen te bedenken. 

 

 

Hi, Maddy hier! 😊 Ik werk als B2B marketeer binnen het sales ops team. Ik heb geen jarenlange ervaring met het opzetten van events, maar wel een mooi CV aan borrels, feestjes, etentjes en BBQ’s en een goed gevoel voor gezelligheid en organisatie. Als bourgondische Brabo in hart en nieren kijk ik er naar uit om samen te proosten op onze mooie nieuwe werkplek (en op de vele borrels die hopelijk gaan volgen)! Tot snel!

  

 

Mijn naam is Monique van der Horst. Ik organiseer graag en ik vind het belangrijk om niet alleen zakelijk, maar ook voor de FUN contact te hebben met mijn collega’s. Het afgelopen jaar waren we allemaal erg op onszelf en daarom is het goed om daar nu wat verandering in aan te brengen. Een nieuw pand en een nieuwe manier van werken. Ontmoeten is een belangrijk onderdeel van onze nieuwe manier van werken en daar lever ik graag een bijdrage aan. Contact met elkaar door sportieve evenementen, borrels en feesten. We zijn altijd allemaal heel erg druk met ons werk en nemen niet altijd de tijd om bij te praten met elkaar. Want vaak blijkt dat als je dat wel doet, je meer gemeenschappelijk hebt dan alleen het werk.