Het programma

Heeft u de stroopkoeken en het contact met sprekers en vakgenoten ook zo gemist? Wij wel! Daarom maken we van de 100e AOM een feestelijke, live bijeenkomst! Om te vieren dat we weer meer mogen, om stil te staan bij 10 jaar AOM en om een startschot te geven voor het nieuwe jaar.

De leden van de vakgroep arbeidsrecht/AIAS-HSI verzorgen rondom de thema’s “Arbeid” (Jaap van Slooten en Evert Verhulp), “Onderneming” (Job van der Pijl en Johan Zwemmer) en “Medezeggenschap” (Hanneke Bennaars) een afwisselend inhoudelijk programma. De presentaties worden afgewisseld met een interactief gedeelte waar ook de andere leden van de vakgroep samen met u spijkers met koppen zullen slaan. 

Het programma duurt drie uur, exclusief pauze, levert 3 PO punten op en wordt afgesloten met een borrel. De prijs bedraagt deze keer € 200,-.

 

Praktische informatie en coronamaatregelen

De bijeenkomst is toegankelijk met een corona toegangsbewijs (de QR code van de coronacheck app). Hoewel de zaal in EYE ruimte biedt aan ruim 200 personen, hebben wij besloten om maximaal 120 inschrijvingen te accepteren. Daarmee is er genoeg ruimte voor iedereen. Uiteraard is EYE ook coronaproof ingericht met looproutes, continue verversing van lucht in alle ruimtes en extra schoonmaakrondes. Mochten nieuwe maatregelen van de overheid extra vereisten meebrengen, dan houden wij hier rekening mee.

U kunt zich eenvoudig aanmelden door op onderstaande link te klikken. Ook de bevestiging van de aanmelding, de factuur en het certificaat worden via aanmelder.nl verstuurd.

Vanwege de bijzondere locatie en catering sluit het aan- en afmelden eerder dan gebruikelijk. Indien u bent aangemeld, maar verhinderd blijkt, kunt u zich afmelden tot 15 september via pao-arbeidsrecht@uva.nl met in het onderwerp: afmelden AOM-bijeenkomst 17 september 2021. Meldt u zich daarna af, dan zijn wij genoodzaakt kosten in rekening te brengen. Een opname wordt niet gemaakt, behalve wellicht als dit wegens aangescherpte maatregelen niet anders kan.

Mogelijk gemaakt door
eenvoudig evenementen organiseren
 eenvoudig evenementen organiseren