Uitnodiging BID Nationale Secretaressedag 2025


Beste dames en heren, bewonderaars van gratie en elegantie,

Het is met groot genoegen dat wij u uitnodigen voor een bijzondere gelegenheid: Secretaressedag 2025, georganiseerd door de Big Improvement Day, Kasteel de Wittenburg en Secretary Plus.

Wederom hebben wij de eer u te ontvangen op de betoverende locatie van Kasteel de Wittenburg in Wassenaar, op donderdag 17 april 2025.

Zoals u van ons gewend bent, belooft het programma verrassend en fascinerend te zijn. Inspirerende sprekers nemen u mee in hun wereld, vullen de dag met wijsheid, plezier en een vleugje verwondering. Daarnaast hebben wij een exclusief programma samengesteld dat u op een unieke manier zal onderdompelen in stijl, creativiteit en verwennerij.


Wat kunt u verwachten?

  • ​​​​​Inloop vanaf 15:00 uur
  • 15:20 uur - Welkomstwoord door Ralph van Hessen, oprichter van de BID
  • 15:30 uur - Champagneproeverij, inclusief een les in de kunst van verfijnd genieten
  • 16:00 uur - Interview met Antje Monteiro, gevolgd door een muzikaal optreden
  • 16:15 uur - Interview met Sezina Kelsey, inclusief mini-workshop en aansluitend een muzikaal optreden
  • 16:30 uur - Yoga: een moment van ontspanning (sportkleding niet nodig)

Pauze

  • 17:00 uur - Ralph in actie: verbinding, gesprekken en verrassende interviews
  • 17:30 uur - Uitreiking van de BID Assistant Award 2025
  • 17:40 uur - Modieuze verrassing: modeshow door Addy van den Krommenacker
  • Aansluitend - Een vorstelijk diner in de statige kasteelzaal, inclusief tips, tricks en best practices binnen het vakgebied


Praktische informatie

  • Datum: Donderdag 17 april 2025
  • Aanvang: 15.00 uur tot 23.00 uur
  • Locatie: Kasteel de Wittenburg, Wassenaar
  • Dresscode: Feestelijk


We kijken ernaar uit om er samen met u een onvergetelijke dag van te maken!

Met vriendelijke groet,
Ralph van Hessen &
Het Big Improvement Day Team
Britt Vries en Marie-Claire van Hessen

 

Mogelijk gemaakt door
eenvoudig evenementen organiseren
 eenvoudig evenementen organiseren