ma 25 maart 2024

09:30 - 10:15

Inloop en koffie/thee

10:15 - 10:30

Opening door dagvoorzitter
Tessa Veldhuis

10:30 - 11:00

Strategisch invulling geven aan duurzaamheidambities: van purpose naar impact
Wat bereik je met je sponsoring behalve naamsbekendheid? Je kunt beargumenteren dat elke sponsoring iets moois is, immers je geeft geld, kennis of expertise weg in ruil voor het opnemen van je naam of logo. Maar welke maatschappelijke impact levert dat op? Als je ambitie is om met sponsoring de maatschappij te versterken, verbeteren, eerlijker te maken of te verduurzamen, hoe weet je dan of dat ook wordt waargemaakt? Ambities zijn er genoeg, activiteiten ook, echter er wordt maar weinig strategisch gestuurd op effecten, laat staan dat we die inzichtelijk maken.
Prof.dr. Karen Maas, bijzonder hoogleraar Accounting & Sustainability Open Universiteit en directeur Impact Centre Erasmus (ICE)

11:00 - 11:30

In search of... een nieuwe hoofdsponsor
Sander Kruis, commercieel directeur Visma | Lease a bike

11:30 - 12:00

Keynote lezing
Geert Friebel, head of marketing & partnerships, Vriendenloterij

12:00 - 12:45

Lunch

12:45 - 13:30

Start 1e ronde thematafels en sessies (waaronder workshop SponsorRingen Talent van het Jaar deel 1)

13:30 - 13:45

Wisselmoment

13:45 - 14:30

Start 2e ronde thematafels en sessies (waaronder workshop SponsorRingen Talent van het Jaar deel 2)

14:30 - 15:00

Pauze

15:00 - 15:30

Climate Justice: Aligning Environmental Action with Social Values in Sports
(lezing in het Engels)
Sean McCabe, Bohemian FC Dublin

15:30 - 16:00

Duurzame partnerships volgens Naïf Care
Jochem Hes, oprichter Naïf Care

16:00 - 16:15

Afsluiting door de dagvoorzitter

16:15 - 17:15

Netwerkborrel