Sprekers
Dagvoorzitter
Tessa Veldhuis was rugby speelster maar is nu presentatrice, sportverslaggeefster en LO-docent. Haar slogan "Challenge your limit, never miss an oppertunity" staat symbool voor het leven van Tessa. Ze maakte deel uit van het full time rugby 7's programma van NOC*NSF en trainde voor de Olympische Spelen van Rio de Janeiro in 2016. Uiteindelijk kreeg het team te maken met verschillende tegenslagen en liepen nipt de Spelen mis. Wat overheerst bij Tessa is dat je van tegenslagen leert. Tessa verbindt, enthousiasmeert en sprankelt. |
Plenaire sprekers
Karen Maas is bijzonder hoogleraar Accounting en duurzaamheid aan de Open Universiteit en wetenschappelijk directeur van Impact Centre Erasmus (ICE). Haar onderzoeksbelangstelling is impact denken en impact meten zodat strategisch invulling kan worden gegeven aan duurzaamheidambities. Hierbij kijkt zij o.a. naar (multi-nationale) bedrijven, investeerders en overheden. Ze hanteert als motto "Maak je maatschappelijke impact meetbaar en stel ook daarvoor doelen". | |
Sander Kruis is commercieel directeur/COO Team Visma | Lease a bike. Na de loskoppeling van de wieler- en de schaatsploeg werd deze nieuwe functie toegevoegd. Sander houdt zich bezig met de groei van de Nederlandse formatie. |
|
Geert Friebel is Head of Marketing & Partnerships bij de Vriendenloterij. De Vriendenloterij werft fondsen voor organisaties in de sectoren cultuur, sport en welzijn en geeft bekendheid aan hun werk door het organiseren van een loterij. Geert houdt zich binnen de loterij bezig met zowel het aantrekken en betrekken van deelnemers, als het verdelen van de opbrengst dankzij de deelnemers aan de goede doelen. | |
Seán McCabe is hoofd Climate Justice and Sustainability bij Bohemian Football Club, één van de oudste voetbalclubs van Dublin. Hij is dagelijks bezig met lokale en internationale projecten om fans en hun communities te betrekken in de klimaattransitie. Andere lopende projecten voor het bouwen van innovatieve, door fans geleide klimaatoplossingen zijn onder meer |
|
Jochem Hes is medeoprichter van Naïf, is een vader van vier kinderen, met een onverwachte wending in zijn carrière. Wat begon als een zoektocht naar veilige en schone huidverzorgingsproducten voor zijn eigen |
Bas de Vries is Research Consultant bij Markteffect. Bas helpt op basis van marktonderzoek strategisch inzicht verkrijgen, zodat elke marketingeuro zo gericht en effectief mogelijk kan worden ingezet. Met behulp van zijn achtergrond in de bedrijfskunde adviseert hij welke methodiek zich hier het beste voor leent en helpt hij aan de hand van data belangrijke keuzes maken. Kortom, hoe kun je het gedrag van je doelgroep leren begrijpen? Want, research is everything. |
|
Daan Bregman is zakelijk directeur van het sportinstituut van de TU Delft. Hij was afgelopen jaren betrokken bij meerdere toonaangevende innovaties in de topsport waaronder de ontwikkeling van het pak waarin Tom Dumoulin de Giro in won, de baanfiets voor het Olympisch Team, de slee van de Kimberley Bos, en recente ontwikkeling van een nieuwe Dartpijl in samenwerking met TOTO Dart Kings. Onder zijn leiding ontwikkelde de TU Delft meerdere langlopende partnerships in en met de sport. Naast innovaties in de topsport worden daarbij op dit moment steeds meer innovaties en projecten ontwikkeld met een maatschappelijke meerwaarde. |
|
Michiel van Rijn van Alkemade, directeur en eigenaar van social enterprise More2Win. Hij is betrokken bij de grootste sportevenementen en begeleidt topsportorganisaties om meer maatschappelijke impact te realiseren. Naast inclusie, diversiteit en gezondheid is ook duurzaamheid een steeds belangrijker thema voor de topsportwereld. Vanuit More2Win heeft hij de eerste professional opleiding ontwikkeld voor 'duurzaamheidsmanagers in de sport' om ook daadwerkelijk kennis en actie in de sport op het thema duurzaamheid te realiseren. |
|
Brian van Vuure, met meer dan 10 jaar ervaring in de wereldwijde muziek- en festivalindustrie, begon zijn carrière in de sport en commercie. Huidig als Director Brand Partnerships Development bij ID&T Group / Superstruct Entertainment is hij verantwoordelijk voor het ontwikkelen en managen van strategieën en campagnes voor merkpartnerships in de culturele live-entertainmentsector, zowel lokaal als wereldwijd. |
|
Nathalie du Bruin is Manager Partnerships bij Rotterdam Ahoy. Haar hart gaat sneller kloppen van een mooie mix tussen commercieel en creatief, het liefst met verschillende partijen bij elkaar. 'Partijen verbinden via de evenementen die bij Ahoy plaatsvinden vind ik het leukste wat er is. De kracht van live-communicatie is ontzettend groot. Ahoy is een hele veelzijdige venue, vrijwel alles is daar mogelijk. |
|
Geert Friebel is Head of Marketing & Partnerships bij de Vriendenloterij. De Vriendenloterij werft fondsen voor organisaties in de sectoren cultuur, sport en welzijn en geeft bekendheid aan hun werk door het organiseren van een loterij. Geert houdt zich binnen de loterij bezig met zowel het aantrekken en betrekken van deelnemers, als het verdelen van de opbrengst dankzij de deelnemers aan de goede doelen. |
Sponsorreport Jaarcongres 2024
Registratiewebsite voor Sponsorreport Jaarcongres 2024Sponsorreportsponsorreport@sportsmedia.nl
Sponsorreportsponsorreport@sportsmedia.nlhttps://www.aanmelder.nl/sponsorreport-jaarcongres-2024
2024-03-25
2024-03-25
OfflineEventAttendanceMode
EventScheduled
Sponsorreport Jaarcongres 2024Sponsorreport Jaarcongres 20240.00EUROnlineOnly2019-01-01T00:00:00Z
Rotterdam AhoyRotterdam AhoyAhoyweg 10 3084 BA Rotterdam Nederland