Gaat u mee naar Belek (Turkije)?
14 t/m 21 maart 2023

 

Beste golfers,

er staat een nieuwe groepsgolfreis in de planning en deze keer gaan we traditiegetrouw naar Belek! Onze uitvalsbasis voor deze reis is het  
5* Sueno Hotels Deluxe Belek; een ruim opgezet resort op loopafstand van de gelijknamige golfclub en direct aan het zandstrand gelegen. 

We vliegen met SunExpress van Düsseldorf naar Antalya, waarvandaan we per privé transfer naar ons luxe hotel worden gebracht (en vice versa). Conform het voorlopige vluchtschema vertrekt de heenvlucht in de vroege ochtend en vliegen wij in de late namiddag terug.

Het hotel beschikt onder andere over een zeer uitgebreide spa met Turkse stoombaden, saunas en binnenbad, waarvan u gratis gebruik kunt maken; enkel behandelingen en massages zijn tegen betaling. Wie na het golfen nog niet uitgeput is kan terecht in de uitgebreide gym van het hotel of een strandwandeling maken.

We verblijven hier op basis van all inclusive: ontbijt, lunch en diner in buffetvorm zijn in uw reissom inbegrepen, net als de door het hotel geselecteerde alcoholische en non-alcoholische dranken in de restaurants en bars. Premium drinks en á la carte dineren zijn tegen bijbetaling. De all-inclusive formule is ook geldig in de 'Birdie bar' van  zusterhotel Sueno Hotels Golf Belek, dat tevens als clubhuis dient.

De Sueno Golf Club bevind zich op een par-5 lengte afstand van het hotel en beschikt over twee leuke 18 holes banen, Pines en Dunes. Tijdens deze reis spelen we in totaal vijf keer (18 holes) op de Sueno Golf Club en ontvangt u voor of na het golfen les, zodat u het geleerde ook meteen in praktijk kunt toepassen. 

Zoals voorgaande jaren wordt de reis uitgevoerd door YourTravel Kathrin Puls (aangesloten bij de ANVR, SGR en Calamiteitenfonds). 

Verzeker u van uw plaats en schrijf zo spoedig mogelijk in! De reis gaat door bij minimaal 14 deelnemers.

 

Mike & Ruud, Golfschool Geldrop

Kathrin Puls, YourTravel

 

 

Mogelijk gemaakt door
eenvoudig evenementen organiseren
 eenvoudig evenementen organiseren