Event statistieken

Realtime inzicht in event data

Statistieken mogen niet ontbreken in de evaluatie van een evenement. Ze vertellen je meer over het succes van je evenement, maar ook in het gebruiksgedrag en de populariteit van verschillende onderdelen.

Zo zie je niet alleen hoeveel deelnemers je hebt ontvangen op het evenement, maar ook het aantal no shows, hoeveel omzet er wordt gemaakt met de ticketverkoop en de antwoorden op de enquête vragen.

Met al die data krijg je inzicht in het succes van je evenement en wordt opvolging naar je deelnemers warmer en makkelijker. De data verrijkt hierdoor het doel van het evenement. De waardevolle feedback die wordt verzameld stelt jou in staat om een volgend evenement te perfectionaliseren.

Real-time data

De statistieken zijn real-time. Wat betekent dat je altijd actueel inzicht hebt in de deelnemersaantallen, registraties, wijzigingen en eventuele betalingen van het evenement.

Enquêtes versturen

Verstuur na afloop van een evenement een enquête naar de aanwezige deelnemers om feedback te ontvangen. Deze feedback geeft je nieuwe inzichten en eventuele verbeteringen voor een volgend evenement.

Opvolging

De statistieken in aanmelder.nl geven jou de mogelijkheid om deelnemers na het evenement persoonlijker en gerichter op te volgen. Een persoonlijke opvolging zorgt tenslotte voor een beter resultaat.

Meten is weten

Statistieken dashboard

Statistieken-dashboard

Bekijk in één oogopslag de belangrijkste statistieken.

Statistieken per vraag

Statistieken-per-vraag

In één handig scherm zie je de verdelingen van alle gestelde vragen.

Exports van statistieken

Exports-van-statistieken

Maak diverse data exports voor verdere verwerking.

Enquêtes maken

Enquêtes-maken

Stuur een enquêtes naar bezoekers om het event te beoordelen.

Delen van statistieken

Delen-van-statistieken-2

Deel alle statistieken, of juist een selectie, met je stakeholders.

3-2
2-Aug-06-2024-12-56-23-0056-PM
1-Aug-06-2024-12-56-22-9454-PM

"Easy to use, even when you are not a techie. Great proffesional and nice helpdesk. They thought about everything, very complete in terms of features. We are using aanmelder.nl for 3 years now. Due to their constant innovating proces there are no downsides I can think of."

"It is easy to plan events in the system. It only takes a couple of minutes. I use it to keep track of participants in events or trainings. It is very easy to share events with colleagues. because of the different features, I can use it for different purposes."

"What I appreciate most about Aanmelder.nl is its unparalleled user-friendliness. The platform is intuitive and easy to navigate, even for participants less familiar with online registration. The registration process is streamlined and efficient, allowing participants to input their details quickly and effortlessly. Another remarkable aspect that sets Aanmelder.nl apart is the ability to create a mini-website for your event within the platform. This feature allows you to consolidate all essential information about your event in one place, providing participants with a comprehensive and visually appealing overview."

"Easy to use and a professional appearance. What do you like best about aanmelder.nl?What an easy system to use! The system automatically guides you through all the settings/choices, making setup actually very easy. The website provides a professional appearance for your event and a convenient place for all communications."

Meer dan ISO gecertificeerd

Door ISO 27001-certificering weet je zeker dat we de beveiliging van gegevens heel belangrijk vinden. We bieden databescherming op vijf niveaus en gaan zelfs nog een stapje verder.

Iso transparant bg

Wij staan achter je

Onze software is zo gebruiksvriendelijk dat je zelf meteen aan de slag kunt. Maar we begrijpen ook dat je misschien vragen of advies nodig hebt. Onze supportcollega’s helpen je graag.

Ervaar het zelf en start vandaag nog met de 14-daagse trial

Trends, ontwikkelingen en nieuwtjes