Blog

Maak je eigen betaalherinnering!

17 maart 2017

Betaalherinneringen
Maak vanaf nu je eigen betaalherinneringen! Er worden standaard automatische herinneringen verstuurd vanuit het systeem die je niet kon aanpassen. De tekst en de datum waarop ze verstuurd werden, stond vast. Bij een bankoverschrijving kreeg je bijvoorbeeld na zes dagen een herinnering. Die kwamen dan om de zes dagen, totdat het bedrag was betaald.

Wat is er nieuw?
Vanaf nu kun jij als organisator je eigen tekst en datum van versturen instellen. Dat doe je door naar Betalingen te gaan. Tussen je Factuur instellingen en je Factuur banner vind je Betaalherinneringen. Door op de checkbox te klikken, krijg je alle opties te zien. De berichten worden opgemaakt volgens de styling van je event. Om verwarring bij je deelnemers te voorkomen, kun je alleen je eigen betalingsherinneringen maken, als er nog geen betaalherinneringen vanuit je evenement zijn verstuurd.

Dit is een optionele functionaliteit. Als je de huidige betalingsherinneringen prima vindt, hoef je dus niks aan te passen.  

Even voorstellen; onze collega Corinne

16 maart 2017

Alhoewel Den Haag al bijna 15 jaar mijn woonplaats is, heb ik me er niet altijd thuis gevoeld. Het duurde even totdat ik kon wennen aan de verschillen tussen Den Haag en Tilburg, de plek waar ik ben opgegroeid. Gelukkig kreeg ik super leuke huisgenootjes en leerde ik snel mijn huidige vriend kennen. Hij was al meer verankerd in Den Haag en kon me alle leuke plekjes van de stad laten zien.

Italië en Frankrijk
Toen ik mijn studie European Studies had afgerond, ben ik gaan werken bij Topic Travel. Dat is een reisorganisatie die zich vooral richt op Frankrijk en Italië. Twee landen die mij heel erg liggen. Mijn moeder is Frans, dus spreek ik de taal vloeiend en ken ik de cultuur goed.
Ik werkte op de reserveringsafdeling en had daar veel contact met Franse huiseigenaren. Daarna ben ik doorgestroomd naar de inkoopafdeling en hield ik me vooral bezig met contracten. Na vier jaar werken was ik toe aan iets anders, dus solliciteerde ik bij aanmelder.nl. Ik kreeg de baan niet, maar aanmelder.nl is altijd in mijn hoofd blijven hangen.

Ik ben toen gestopt bij Topic Travel en vrijwilligerswerk gaan doen, onder andere in Italië. Daar heb ik een maand op het land gewerkt. Dat was precies wat ik toen nodig had. Ik kon mijn hoofd leeg maken en was wel de hele dag echt bezig. Het was allemaal heel idyllisch. Ik stond daar op een berg in Zuid-Italië, op de achtergrond hoorde ik de kerkklokken luiden en ‘s avonds at ik zelfgemaakte pasta, geweldig!

YogaEven voorstellen; onze collega Corinne
Toen ik terugkwam uit Italië ging de telefoon. Het was Freek met de vraag of ik nog een baan zocht. De timing was perfect. Ik begon hier samen met Bregje op support. Het team bestond toen nog uit vier vaste werknemers. Na een jaar kwam ik erachter dat dit werk me niet genoeg voldoening gaf. De baan zelf was heel leuk, alleen gewoon niet voor mij weggelegd. Maar door mijn baan bij aanmelder.nl kreeg ik financieel gezien wel de kans om iets te doen wat ik altijd al had willen doen; een opleiding tot yogadocent. Ik deed al heel lang aan yoga, maar door deze opleiding kon ik er eindelijk meer over leren en een goede basis opbouwen. Toen ik gestopt was bij aanmelder.nl ben ik dus ook af en toe yogalessen gaan geven.

 

aanmelder.nl
Ook al werkte ik niet meer bij aanmelder.nl, ik had nog steeds af en toe contact met Bregje. Na een paar maanden vroeg ze of ik al werk had gevonden. Dat was nog niet zo, dus ben ik weer een keer gaan praten bij aanmelder.nl. De support afdeling zat in een erg drukke periode en ze konden wel een paar extra handen gebruiken, dus ben ik tijdelijk weer teruggekomen.
Na die vier maanden wilde ik eigenlijk niet meer weg, toch was de supportafdeling niet mijn ding. Samen met Freek ben ik toen gaan zitten om te kijken of ik misschien iets anders voor aanmelder.nl kon betekenen. Er was genoeg werk waar ik eerst niet aan toe kwam omdat ik mijn handen vol had aan support. Al dat werk en extra projecten hebben we samengevoegd in mijn nieuwe functie: management assistent. Ik doe nu veel verschillende dingen; van HR-zaken tot meetings voorbereiden. Het is fijn dat er bij deze functie ruimte is om dingen te proberen en te regelen waar normaal nooit tijd voor was. We zitten nu echt nog in de ontwikkeling van mijn functie, dat is dus een hele spannende fase.

Waar zie je jezelf over 10 jaar?
Ideaal gezien zou ik samen met mijn vriend een yogaschool aan het strand runnen. Maar realistisch gezien zou ik het echt niet weten. Ik ga altijd heel erg mijn gevoel achterna, ik merk dat ik dan namelijk altijd wel goede beslissingen maak. Zo ben ik bijvoorbeeld tijdens mijn studie een jaar naar Italië gegaan om de taal te leren en heb ik op mijn 18e vijf maanden stage gelopen op een camping in Frankrijk. Allemaal dingen waar ik me heel goed bij voelde en die uiteindelijk ook fantastisch waren.
Toch laat ik lang niet alles aan het lot over. Als ik iets wil, dan ga ik er ook voor. Als ik die twee dingen blijf combineren de komende 10 jaar, komt er vanzelf wel iets moois op mijn pad.

 

Nieuwe lettertypes beschikbaar!

15 februari 2017

Vanaf nu kun je de vormgeving van jouw evenement nog meer naar eigen smaak maken. Er zijn namelijk 851 nieuwe lettertypes beschikbaar! Voorheen waren dat er 15. De keuzes zijn vanaf nu dus eindeloos! Wil je weten welke lettertypes er allemaal beschikbaar zijn? Je vindt ze in de vormgeving van je evenement!

Even voorstellen: Tamar!

13 februari 2017

Tot mijn 15e heb ik in Vlaardingen gewoond. Daarna ben ik naar Delft verhuist. Voordat mijn moeder en ik hier heen verhuisde, kwam ik al vaak in Delft. Mijn tante woonde hier, ik kon dus al gauw mijn weg vinden. Delft is echt anders dan Vlaardingen, beide steden hebben hun charmes. Toch vind ik Delft het gezelligst. Tijdens mijn studie ben ik op mezelf gaan wonen midden in de stad. Ik vind het echt heerlijk dat alles zo in de buurt is.

Passie voor recht
Toen ik mijn HAVO diploma op zak had, ben ik gaan studeren aan de Haagse Hogeschool in Den Haag. Daar ben ik Bedrijfskunde Management, Economie en Recht gaan studeren. Mijn ouders komen beide uit het bedrijfsleven en aangezien ik nog niet precies wist wat ik later wilde gaan doen. Besloot ik dezelfde richting als mijn ouders op te gaan. Uiteindelijk is Bedrijfskunde wel een goede keuze geweest. In mijn vierde jaar heb ik stage gelopen op de legal afdeling van Unilever, in Rotterdam. Dit was mijn eerste echte kantoor ervaring en ik moest erg wennen aan de lange dagen. Toch heb ik tijdens deze stage mijn passie voor recht ontdekt. En aangezien ik na die vier jaar nog lang niet was uitgeleerd en ook nog niet wilde gaan werken, besloot ik Rechten te gaan studeren in Leiden.

Even voorstellen: Tamar!

Werken
Bij mijn opleiding bedrijfskunde stond het vak recht niet centraal, in Leiden kon ik er eindelijk meer over leren. Ik vond het allemaal heel interessant en kon goed wennen aan de manier van werken op de Universiteit. Ook deze vijf jaar vlogen voorbij.
Maar na negen jaar studeren vond ik het wel tijd voor een vaste baan. Tijdens mijn studie heb ik bijbanen gehad bij advocatenkantoren. Ook heb ik samengewerkt met de gemeente Delft, daar heb ik cursussen georganiseerd. Tijdens dit project kwam ik voor het eerst in aanraking met organiseren, dat beviel goed. Dus toen de vacature van aanmelder.nl voorbij kwam, was ik gelijk geïnteresseerd. Ik ben nu ongeveer 1,5 maand aan de slag en het bevalt tot nu toe erg goed. Ik vind het fijn dat je zo nauw samenwerkt met je collega's, er hangt een fijne sfeer op kantoor.

Golf
Als het weer het toelaat, sport ik graag. Ik heb vroeger veel getennist, dus dat doe ik nu af en toe nog. Ook ben ik vaak op de golfbaan te vinden. Tijdens een vakantie in Frankrijk ontdekte ik de sport. Ik vind het heerlijk om midden in de natuur te zijn. Dan kom ik echt helemaal tot rust.
Mijn tante is geemigeerd naar Canada, een tijdje geleden heb ik haar opgezocht. Dat was echt een prachtige reis. Canada is een waanzinnig land waar je heel veel kunt zien. Ik reis sowieso graag. Doordat mijn vader 5 jaar in Londen heeft gewoond, ben ik vaak in Engeland geweest. Binnen Europa heb ik nu bijna alles gezien. Australië en Nieuw-Zeeland staan nog op mijn wish-list.

Toekomst
Over tien jaar hoop ik bedrijfsjurist te zijn. Ik wil sowieso in het bedrijfsleven blijven, maar bedrijfsjurist worden is echt mijn doel. Het zou natuurlijk helemaal fantastisch zijn als dat ooit bij aanmelder.nl is.

Nieuwe website!

20 december 2016

Nieuw jaar, nieuwe look; aanmelder.nl krijgt een nieuwe homepage!
Onze vorige homepage dateert uit 2012, dus werd het hoog tijd voor een nieuwe en frisse look! Vanaf 3 januari kun je onze nieuwe site bewonderen. Maar wat verandert er nu precies voor jou als gebruiker? Maak je geen zorgen; de omgeving waarin jij je evenement bouwt blijft precies hetzelfde. De website zoals jij die voor je deelnemers hebt gemaakt ook! Het is dus alleen de voorkant van ons eigen aanmelder.nl dat er anders uit gaat zien.

Wat er wel gaat veranderen, zijn de pakketten die we aanbieden. Voorheen hadden we vijf pakketten; Starter, Communicate, Style, Professional en Academic. Dat gaan we nu terugdraaien naar drie. Professional en Academic blijven en Style veranderd alleen van naam. Dat wordt nu Standard. De pakketten Starter en Communicate vallen weg. Als je nu bezig bent met een evenement in een van die twee pakketten, kun je je evenement gewoon afmaken. Als je daarna een nieuw evenement maakt, zul je een nieuw pakket moeten kiezen.

Het Standard pakket is iets duurder dan Starter en Communicate, maar met dit pakket kun je ook veel meer dan met de oude pakketten. Met het Standard pakket kun je bijvoorbeeld enquêtes versturen en mede-organisatoren aanmaken, waardoor je met meerdere mensen aan je event kan werken. Zeker een meerwaarde dus!

We hopen dat jij de nieuwe look net zo mooi vindt als wij! Dus neem 3 januari vooral een kijkje op aanmelder.nl.

sms'en maar!

16 november 2016

Tegenwoordig gaat bijna alles digitaal en dat vindt aanmelder.nl een mooie ontwikkeling. Maar hoe bereik je in dit digitale tijdperk je deelnemers nou het beste? Uiteraard kun je herinneringen sturen via mail, maar waarom doe je dit eigenlijk niet via een sms? Een sms'je krijg je gelijk op je beeldscherm te zien en valt vaak meer op dan een mailtje. Zeker als je een wat jongere doelgroep hebt, zijn sms'jes een ideale uitkomst!
Een sms als herinnering sturen? Dat doe je zo

Maar de sms functie kan ook op een hele andere manier in worden gezet. Stel je voor dat er tijdens je evenement een belangrijke deelnemer aanwezig is die je graag even persoonlijk wil ontvangen. We kunnen het ons goed voorstellen dat jij als organisator geen tijd hebt om iemand op te wachten bij de ingang. Daarom kun je via aanmelder.nl instellen dat jij op je telefoon een sms krijgt wanneer de desbetreffende persoon heeft ingecheckt. Wil jij zo'n handige waarschuw-sms ontvangen? Neem dan contact op het de support afdeling door te bellen naar 015-2400119 of te mailen naar info@aanmelder.nl.

 

 

Even voorstellen: onze collega Nieke

16 november 2016

Even voorstellen: onze collega Nieke!
 

Oh oh Den Haag
"Ik ben geboren en getogen in Den Haag, ik woon er al m'n hele leven. Ik hou ontzettend van de duinen en het strand. Na de middelbare school ben ik in de horeca gaan werken, omdat ik nog niet goed wist wat ik wilde gaan studeren. Ik heb in verschillende restaurants en cafés gewerkt, het langst op de Grote Markt in Den Haag, tijdens en na mijn studie. Voordat ik mijn studie begon heb ik een tijdje in Duitsland gewoond, daar werkte ik in een Ierse Pub. Het was best verwarrend; ik was in Duitsland waar iedereen Duits sprak, tijdens mijn werk sprak in ook veel Engels en ik dacht nog steeds in het Nederlands. Alle talen en alle accenten die ik daarbij had ontwikkeld bezorgden me wel wat fooi!"

"Na twee jaar fulltime in Nederland en in Duitsland gewerkt te hebben, heb ik heel bewust gekozen om Facility Management te gaan studeren. In een folder van de Haagse Hogeschool zag ik staan wat voor eigenschappen je allemaal nodig had om in de facilitaire dienstverlening aan de slag te gaan. Toen ik dat had gelezen dacht ik; Ja, dit past bij mij, dit ga ik doen!"

 

Kwaliteit boven kwantiteit
"Nadat ik mijn studie had afgerond, ben ik meer in de horeca gaan werken. Toch zou ik mezelf geen echte horeca tijger noemen, ik was altijd veel bezig met de service naar mensen toe en ik was niet het type dat graag tot 6 uur 's ochtends in de discoherrie stond te werken. Ik heb in die periode heel veel geleerd. Ik kan bier tappen als een malle en de mooiste cappuccino's fabriceren maar na totaal 10 jaar in de horeca te hebben gewerkt, vond ik het tijd voor iets nieuws. Ik was op zoek naar 'meer'. Vervolgens heb ik verschillende banen gehad als secretaresse, projectmedewerker,  congresmanager en tussendoor heb ik altijd wel vrijwilligerswerk in de horeca gedaan bij kleine evenementen in Den Haag. Maar na die losse banen was ik op zoek naar iets vasts. Ik ben altijd al iemand geweest die zich graag met van alles en nog wat bemoeid. Van alles een beetje kunnen doen, past heel erg bij mij. Het hogere doel in zicht houden en je niet verliezen in details; daar ben ik goed in."

Even voorstellen: onze collega Nieke

"Aangezien mijn studie Facility Management zo breed was, vond ik het moeilijk om een baan te vinden die daar echt goed op aansloot. Toen ben ik me meer gaan focussen op de karakters van bedrijven, de organisatiecultuur en niet zozeer naar de functies die ze aanboden. Zo ben ik ook bij aanmelder.nl terecht gekomen. Ik had een sollicitatie gesprek en ik dacht daarna; of dit is het helemaal en past het perfect, óf ik heb het echt helemaal verkeerd begrepen. Maar het was dus overduidelijk het eerste. Het leuke aan werken bij aanmelder.nl vind ik de combinatie van het contact met de gebruikers en daarnaast de techniek aan de achterkant waarmee we het product en onze dienstverlening kunnen verbeteren. Ik krijg bij aanmelder de kans om mee te denken aan de toekomst van het bedrijf. Hier kan ik ideeën inbrengen waar ook echt naar geluisterd wordt." 

 

Doen wat je leuk vind
"Vanuit huis heb ik meegekregen om vooral iets te doen wat je leuk vindt en waar je gelukkig van wordt. Zo probeer ik mijn leven ook wel in te richten. Ik heb plezier in mijn werk en ik kan mezelf ontwikkelen. Daarnaast pas ik ook op een aantal kinderen en ga ik naar festivals en feestjes. Ik hou er ook erg van om naar buiten te gaan, de natuur in, ontspannen en lekker wandelen in de duinen. Ik doe graag dingen waar ik me goed bij voel en waarbij ik het gevoel heb dat ik iets bijdraag, waarde toevoeg en daarmee voel ik me bij aanmelder.nl helemaal op mijn plek."

 

 

 

Even voorstellen; onze collega Robbert

04 oktober 2016

 

De eerste keer dat ik met een computer in aanraking kwam was rond mijn 10de. Ik had wel eens een computerspelletje gezien, maar op de verjaardag van mijn oom had ik zelf de mogelijkheid om te spelen. Ik vond het prachtig om te ervaren dat ik met een muis en toetsenbord invloed had op een personage in een virtuele wereld. Op die leeftijd had ik nog niet de kennis of de mogelijkheid om me hierin te ontwikkelen, het duurde vanaf dat moment nog zeker 5 jaar voordat internet in de huiskamers doorbrak. In de tussentijd was ik wel al aan het sleutelen met de computer die thuis stond, ik probeerde van alles uit om deze sneller te laten draaien.

 

Heren 1
Vanaf mijn achtste speel ik volleybal bij Kalinko, tot aan Heren 1 toe. Na een aantal jaar Heren 1 zijn we met een groep vrienden een eigen team begonnen, dit jaar wordt ons 12de seizoen. Een aantal spelers ken ik al vanaf de eerste dag dat ik ging volleyballen. Ik vind ons een echt vriendenteam. We zijn met elkaar opgegroeid en delen lief een leed met elkaar. Maar we hebben vooral heel veel leuke dingen meegemaakt en er zit nog meer in het verschiet. Sinds ons 10 jarig jubileum sparen we met zijn allen elke maand een bedrag en dit gebruiken we voor uitstapjes. Vorig jaar zijn we een week in Spanje geweest en dit jaar een aantal dagen in Praag. Dat was fantastisch.

Even voorstellen; onze collega Robbert

Opleidingen
Door mijn interesse voor computers ben ik begonnen aan een mbo opleiding technische informatica. Maar al snel kwam ik erachter dat het niet genoeg uitdaging gaf. Internet begon toen steeds meer op te komen en dat is waar mijn interesse lag. Ik ben gestopt met die opleiding en fulltime gaan werken als retail verkoper. Na een jaar tv's, computers en witgoed te hebben verkocht, begon ik aan de havo voor volwassenen omdat ik wilde doorstromen naar het hbo.

 

Internet was inmiddels gemeengoed, de eerste kabelmaatschappijen leverden onbeperkt internet via hun netwerk. Door mijn slechte ervaring met programmeren op het mbo ben ik  HBO Communication en Multimedia Design gaan doen. Een informatica opleiding die vooral gaat over hoe je dingen multimediaal kan overbrengen. Ik leerde daar veel over gebruiksvriendelijkheid en kleurgebruik, dat is nog steeds nuttig voor de dingen die ik bij aanmelder.nl doe.

Voorzichtig rolde ik toch weer in het programmeren, CMD leerde me om tot een concept te komen, maar schoot te kort in hoe het uiteindelijk gerealiseerd kon worden. Dit heb ik me dus deels zelf aangeleerd door bijvoorbeeld de website van mijn volleybalteam te programmeren en keuzevakken te volgen die mijn school aanbood. Binnen de projecten tijdens de opleiding heb ik ook mijn programmeer kennis verbreed door de concepten zo ver mogelijk te realiseren. Tijdens mijn afstudeerproject heb ik niet alleen het eindproject ontworpen maar ook als webapplicatie opgeleverd.

 

aanmelder.nl
Na mijn opleiding ben ik gaan werken bij het bedrijf waar ik mijn afstudeerproject heb gedaan. Hier werkte ik op projectbasis aan verschillende webapplicaties. Na zo'n twee jaar wilde ik ook ervaren om één product door te ontwikkelen in een flexibele programmeertaal, dit kon niet bij deze werkgever. Via een recruiter ben ik toen bij aanmelder.nl terecht gekomen. Na een kennismakingsgesprek op kantoor was ik om, aanmelder bood mij twee kansen die ik heel graag wilde aanpakken. Namelijk het doorontwikkelen van één product en het werken met een flexibele programmeertaal!

 

Goed, beter, best
Ik ben elke dag bezig met het beter maken van aanmelder.nl. Voor elke knop die niet werkt of mail die niet wordt verzonden krijgen we een melding. De hoofdprioriteit is om dit te voorkomen en op te lossen als het wel gebeurt. Ook hou ik me bezig met het doorvoeren van verbeteringen zoals de nieuwe layouts en het vereenvoudigen van het bouwen van je evenement. Naast alle dingen die klanten aan de buitenkant zien, ben ik ook bezig met interne projecten. Zo ben ik bijvoorbeeld bezig met het automatisch laten testen van aanmelder.nl. Elke keer als wij aan de achterkant iets veranderen, moet het door een paar tests heen voordat het echt toegepast wordt. Denk aan het verwerken van een aanmelding, het registreren van een betaling, enzovoort. In de toekomst lijkt het me tof om de aanmelder.nl app te kunnen aanbieden en de opmaak van de deelnemerspagina wil ik nog meer verbeteren. Ik heb dus nog genoeg uitdagingen!

 

 

Handig en makkelijk; de aanmelder.nl support artikelen!

08 september 2016

aanmelder.nl biedt ontzettend veel opties als het gaat om website, registratie en statistieken. We hebben ons systeem zo toegankelijk mogelijk gemaakt. Door de vele mogelijkheden kunnen we het ons voorstellen dat je er af en toe niet helemaal uitkomt. Om je optimaal te kunnen helpen met je problemen staan er op onze website support artikelen die je een handje op weg helpen. Bijna alle opties die op het dashboard van je eigen pagina staan, worden kort en bondig uitgelegd. Van e-mail instellingen tot vormgeving, alle functionaliteiten zijn terug te vinden! 

De support artikelen kun je hier vinden. Kom je er nog steeds niet uit? Dan kun je natuurlijk áltijd mailen naar info@aanmelder.nl of bellen naar +31 (0)15 2400119

 

Hoe verhoog je de opkomst van je evenement?

02 september 2016

Als je een evenement organiseert, wil je dat de opkomst zo hoog mogelijk is. Dat is soms makkelijker gezegd dan gedaan. aanmelder.nl gunt je uiteraard een optimale opkomst. Maar hoe bereik je dat nou? Hieronder lees je onze tips!

 

1: Tijdstip van versturen
De timing waarop je mailt is erg belangrijk. Het gebeurt namelijk al snel dat je uitnodiging verdwijnt in de overvolle mailbox van je deelnemers. De meeste mensen checken hun mail rond 7 uur 's ochtends of 8 uur 's avonds. Maar dit kan per doelgroep natuurlijk verschillen. Meer weten over het aanspreken van je doelgroep? Bekijk tip 3.

 

2: Geef aandacht aan je uitnodiging
Het is belangrijk om goed over de uitnodiging na te denken. Het klinkt logisch, maar je wint veel met een sterke en aantrekkelijke tekst. Hoe moeten jouw deelnemers zich aanmelden voor jouw evenement? Is dit heel gemakkelijk via een klik online? Maak het zo makkelijk en snel mogelijk voor de genodigden, ook door ze gelijk te laten betalen en informatie te geven. Zo handel je de inschrijving gelijk af en voorkom je dat je deelnemers niet op komen dagen. Meer informatie over het opstellen van je uitnodiging vind je hier.

 

3: Geef aandacht aan je genodigden
Het is belangrijk om te kijken wie de doelgroep van je uitnodiging is. Bedenk je dus bijvoorbeeld wanneer zij online zullen zijn en wanneer je het best je uitnodiging kunt versturen. Wil je een specifieke groep aanspreken? Daar heeft aanmelder.nl de Labels voor. Met de labels kun je verschillende uitnodiging versturen naar verschillende doelgroepen. Dit doe je door naar je contacten te gaan in je evenement. Voeg een label toe aan een bestaand contact of importeer contacten via excel met verschillende labels. Op deze manier bereik jij je doelgroep met één druk op de knop! Extra uitleg over de labels vind je hier

 

4: Stuur herinneringen
Het kan zomaar gebeuren dat deelnemers vergeten dat er een evenement op planning staat, daarom is het handig om vlak voor een evenement een herinnering te sturen. Dit kan bij aanmelder.nl door bijvoorbeeld een sms te versturen naar alle genodigden. Op deze manier zit het evenement nog vers in het geheugen van je deelnemers!
Maar ook herinneringen versturen naar deelnemers die zich nog niet hebben aangemeld voor je evenement is mogelijk bij aanmelder.nl. Ga dan naar je evenement, klik op dashboard → berichten → klik dan op maak herinnering. Het systeem ziet automatisch wie er wel en niet hebben gereageerd op je uitnodiging, zo kun je op een makkelijke manier zien wie er nog een herinnering kunnnen gebruiken. Handig toch?!

 

5: Zet sociale media in!
Sociale media zijn ideaal om je evenement groter te maken en meer bekendheid te krijgen. Door actief berichten te plaatsen op platformen zoals twitter, facebook, instagram en LinkedIn, creëer je (gratis) meer aandacht voor je evenement.