Blog

Do's & don'ts

25 juli 2017

Het maken van een overzichtelijk aanmeldformulier kan soms best een puzzel zijn. Waar doe je wel goed aan en waaraan juist niet? Met deze drie Do's & don'ts helpen we jou op weg naar een optimaal aanmeldformulier! Do! Neem de tijd om een goed aanmeldformulier in elkaar te zetten en test alle berichten die je wil gaan versturen. Door zelf tests uit te voeren voorkom je kleine fouten die bij je deelnemers voor verwarring zorgen. Via aanmelder.nl kun je zelf enquetes en berichten versturen naar bepaalde doel- of deelnemersgroepen ; maak hier gebruik van! Als je je doelgroep goed weet te bereiken, verhoog je het aantal bezoekers op je evenement.
Lees meer...

Wel zo veilig; HTTPS

27 juni 2017

aanmelder.nl verwerkt veel informatie van jou als organsiator en je deelnemers. Met deze informatie gaan wij zo voorzichtig mogelijk om. Vandaar dat aanmelder.nl altijd gebruik maakt van een HTTPS-verbinding. Wat is HTTP(S)? HTTP is het "Hyper Text Transfer Protocol" waarmee je browser informatie verstuurt en ontvangt. De S staat voor "Secure". Een HTTPS verbinding is dus versleuteld. Zelfs als iemand de gegevens onderweg onderschept, bijvoorbeeld op een openbaar WiFi-netwerk, kunnen ze deze niet lezen of veranderen.
Lees meer...

Plan je berichten in

27 juni 2017

Wil je een bericht versturen dat je eigenlijk allang klaar hebt staan in aanmelder.nl? Het kan! Met deze nieuwe functionaliteit kun je al gemaakt berichten inplannen om in de toekomst te versturen. Handig als je berichten op een specifiek tijdstip wilt versturen of als je een bericht al klaar hebt staan in aanmelder.nl. Zo hoef jij er niet meer naar om te kijken. Ga naar berichten en stel je bericht op. Stuur eventueel een paar testmails naar jezelf om te kijken of alles goed staat. Als je zeker weet dat je bericht helemaal correct is, ga je naar het desbetreffende bericht.
Lees meer...

Even voorstellen: Suzanne!

27 juni 2017

“Ik ben bij aanmelder.nl begonnen als stagiar. Voor mijn opleiding redactioneel medewerker aan het Grafisch Lyceum Rotterdam moest ik een jaar stage lopen. Aangezien ik niet de journalistieke kant op wilde, ging ik op zoek naar een stage waar ik mezelf meer kon richten op communicatie. Na wat zoeken kwam ik bij aanmelder.nl terecht. In het begin moest ik wel wennen aan fulltime werken. Ik had al wel veel bijbaantjes gehad maar nog nooit fulltime op kantoor gezeten. De eerste paar weken was het dus ook echt even flink aanpoten.
Lees meer...

Uitleg over betalingsmogelijkheden

30 mei 2017

Als je een evenement hebt gemaakt in aanmelder.nl waarin je werkt met betaalde toegangsbewijzen , kun je kiezen uit twee betaalmogelijkheden; Delft Congress Support en Online BetaalPlatform. In dit artikel willen we de beide mogelijkheden verduidelijken zodat we de keuze voor jou als organisator makkelijker maken. Delft Congress Support (DCS) DCS is een zusterorganisatie van aanmelder.nl. Als je kiest voor DCS, zul je deze naam dus ook altijd terugvinden op de facturen die naar je deelnemers gaan.
Lees meer...

Even voorstellen: Marianne

29 mei 2017

Maak kennis met onze sales collega Marianne! Ik ben geboren en getogen in een klein dorpje in Noord-Holland. Daar heb ik gewoond tot ik vertrok naar Amsterdam om daar European Studies te gaan doen. Hier heb ik mijn propedeuse in Frans gehaald. Maar in het tweede jaar van deze studie ben ik gestopt. Het was voor mij allemaal iets te theoretisch. Vervolgens ben ik Communicatie gaan studeren. Dit paste echt veel beter bij mij. Werkervaring Na mijn studie was het lastig om een baan te vinden. Er waren in die tijd veel mensen die communicatie studeerden, maar veel banen waren er niet.
Lees meer...

Maak je deelnemersgroep nog specifieker

24 mei 2017

Voorheen was het zo dat je alleen een deelnemersgroep kon maken op basis van de aanmelding van je deelnemers. Nu is het zo dat je daarin ook hun status kunt verwerken. Je kunt nu dus ook een deelnemersgroep maken van de deelnemers waarbij bijvoorbeeld de betaling is gestart, maar nog niet is afgerond. Op deze manier kun je heel doelgroepgericht berichten gaan sturen! Op deze manier kun je ook je no-shows terugvinden als je Scan & Badge hebt gebruikt op je evenement. Wil je daar meer over weten? Klik dan hier.
Lees meer...

Vind je no-shows terug!

28 april 2017

Maak je tijdens je evenement gebruik van Scan & Badge? Dan hebben we goed nieuws voor je! Door een nieuwe optie in aanmelder.nl kun je nu ook de mensen die wel zijn aangemeld, maar nooit zijn ingecheckt op je evenement terugvinden in het systeem. Hierdoor kun je je no-shows een apart bericht sturen. De no-shows kun je op twee manieren terugvinden in het systeem. De eerste manier is via de aanmeldingen. Hier kun je bij Filters de optie "Niet ingecheckt" kiezen. Vervolgens krijg je een lijst met personen die wel zijn aangemeld, maar niet naar je evenement zijn gekomen.
Lees meer...

Even voorstellen; Sze-Wing

28 april 2017

Maak kennis met onze support collega Sze-Wing! Ik ben geboren in Hongkong, maar daar heb ik maar even gewoond. Al snel verhuisde mijn familie namelijk naar Nederland, we zijn toen in Breda gaan wonen. Toen ik een jaar of drie was verhuisde we naar ‘s Gravenzande, en daar ben ik eigenlijk nooit meer weggegaan. Ik woon nu namelijk samen met mijn man en twee zoontjes in het dorp ernaast; Hoek van Holland. Ik heb psychologie gestudeerd in Leiden, in de richting sociale en organisatiepsychologie. Ik heb me toen gespecialiseerd in economische psychologie, dat ging heel erg over consumentengedrag.
Lees meer...