Wij staan achter je
Onze software is zo gebruiksvriendelijk dat je zelf meteen aan de slag kunt. Maar we begrijpen ook dat je misschien vragen of advies nodig hebt. Onze supportcollega’s helpen je graag.
Een betaald event betekent tickets verkopen. Met onze ticketsoftware in Event Management weet je twee dingen zeker: met dit innovatieve kaartverkoopsysteem heb jij de touwtjes in handen én je hebt er nauwelijks omkijken naar.
Kies de geschikte betaalmethode en verkoop tickets in een gegarandeerd beschermde betaalomgeving. Want die verloopt via ons: wij zijn aangesloten bij de verschillende betalingsproviders. Zo verkoop je online tickets zoals jij wilt en zoals de deelnemers willen, veilig en zonder zorgen. In maar liefst 50 verschillende valuta.
De kracht van deze software zit hem in de combinatie: van ticketverkoop tot facturatie en uiteindelijk betaling. Die betalingen worden automatisch aan de uitgaande deelnemersfacturen gekoppeld. Daarbij kun je ook complexe wensen uitvoeren, zoals meerdere tickets op één factuur. Na afloop van het evenement krijg jij als organisator 2 facturen: 1 voor het gebruik van aanmelder.nl en 1 voor alle inkomsten uit de kaartverkoop.
Event-tickets verkopen, maar dan heel makkelijk. Je stelt in deze module binnen Event Management zelf het aantal tickets in, net als de verschillende ticketopties én welke betaalopties je wilt aanbieden. Deelnemers van over de hele wereld kunnen probleemloos tickets betalen in maar liefst 50 valuta. Wij zorgen dat je voldoet aan alle wet- en regelgeving rond internationaal betalingsverkeer.
Personaliseer kaarten door bijvoorbeeld early-bird-kortingen aan te bieden en maak ze gemakkelijk in gebruik met elk een eigen QR-code. Deze ontvangt de deelnemer direct via de mail. De factuur naderhand kun je voorzien van je eigen bedrijfslogo of banner. Selecteer de categorie waarin je evenement valt en de software kiest automatisch het juiste btw-percentage.
Automatiseer het financiële proces met ingeplande betaalherinneringen, creditfacturen en één verzamelfactuur voor de uitbetaling van alle ticketgelden. De kosten voor het gebruik van aanmelder.nl trekken we ervan af. De tarieven zijn transparant: je betaalt voor elke registratie een vast bedrag, dus je weet precies waar je aan toe bent.
Real-time overzicht in de status van facturen en de opbrengsten van je evenement.
Je kunt elk ticket verrijken met een exclusieve QR-code.
Stel het eenmaal in en vergeet de rest, zorgeloos van start tot finish.
Verstrek exclusieve of generieke kortingscodes.
Verschillende betaalopties: iDEAL, PayPal, creditcard en via bankoverschrijving.
Betalingsherinneringen voor onbetaalde facturen
"Easy to use, even when you are not a techie. Great proffesional and nice helpdesk. They thought about everything, very complete in terms of features. We are using aanmelder.nl for 3 years now. Due to their constant innovating proces there are no downsides I can think of."
"It is easy to plan events in the system. It only takes a couple of minutes. I use it to keep track of participants in events or trainings. It is very easy to share events with colleagues. because of the different features, I can use it for different purposes."
"What I appreciate most about Aanmelder.nl is its unparalleled user-friendliness. The platform is intuitive and easy to navigate, even for participants less familiar with online registration. The registration process is streamlined and efficient, allowing participants to input their details quickly and effortlessly. ."
"Simpel in gebruik en makkelijk om uit te leggen aan klanten. Het versturen van berichten naar deelnemers / bezoekers werkt heel erg prettig. Snel overzicht. Mogelijkheid tot betaling koppelen - en ook de makkelijke overzichten die te delen zijn met klanten."
Door ISO 27001-certificering weet je zeker dat we de beveiliging van gegevens heel belangrijk vinden. We bieden databescherming op vijf niveaus en gaan zelfs nog een stapje verder.
Onze software is zo gebruiksvriendelijk dat je zelf meteen aan de slag kunt. Maar we begrijpen ook dat je misschien vragen of advies nodig hebt. Onze supportcollega’s helpen je graag.
Workshop trends en ontwikkelingen: interactief, slim en inspirerend! Ontdek trends zoals VR, AI, welzijn & gamification en til jouw evenementen naar...
Snel en makkelijk: voeg meerdere sprekers tegelijk toe! Upload je lijst in één keer via Excel. Efficiënt, simpel en tijdbesparend.
Zo kies je de perfecte spreker voor jouw event: bepaal je doel, ken je publiek, en stem de stijl af op de setting. Maak indruk met een spreker die...
Ontdek de 10 belangrijkste trends en ontwikkelingen in de evenementenbranche voor 2025. Download ons trendrapport voor diepgaande inzichten!
Bezoekersregistratie voor evenementen: van online registratie tot het bewaren van deelnemersgegevens, leer hoe je jouw evenement veilig en efficiënt...
Markeer je favoriete evenementen met een ster en houd ze altijd bovenaan je lijst, ongeacht hoe je sorteert. Blijf georganiseerd en verbeter je...