Wij staan achter je
Onze software is zo gebruiksvriendelijk dat je zelf meteen aan de slag kunt. Maar we begrijpen ook dat je misschien vragen of advies nodig hebt. Onze supportcollega’s helpen je graag.
Uitnodigingen, save-the-dates, bevestigingse-mails, event-reminders, sms'jes en alle andere communicatie rond jouw evenement: het is geen reden om in paniek te raken. Met aanmelder.nl maak en verstuur je in een paar stappen alle communicatie die nodig is om je event tot een succes te maken. Op de momenten die jij kiest, aan de individuele gasten of complete doelgroepen die jij selecteert. En dat alles in jouw huisstijl.
De communicatie rond een evenement is een van de belangrijkste pijlers van het succes. Maar een gestroomlijnde communicatie vraagt om een goed plan en vooral om een vlekkeloze uitvoering. Je wilt iedereen - gasten, potentiële gasten, medewerkers, sprekers - op het juiste moment de juiste e-mail of het juiste berichtje sturen. Van de allereerste uitnodiging tot en met de enquête achteraf. Met aanmelder.nl regel je het allemaal in één systeem.
Met aanmelder.nl richt je in enkele stappen de complete communicatiestroom in, exact volgens jouw plan. Je bepaalt van tevoren welke berichten er wanneer verstuurd moeten worden en de verzending gaat vervolgens vanzelf. In de volgorde die jij hebt ingesteld en met de afhankelijkheden die jij wilt. Elk contactmoment is geautomatiseerd.
Natuurlijk spreek je deelnemers met hun naam aan. Maar je kunt veel verder personaliseren: per segment en zelfs per individu. Zo krijgen early birds een andere mail dan de laatste nippers en kun je de individuele keuzes voor workshops terug laten komen in je berichten. Maar je kunt individuele berichten sturen, zoals een gepersonaliseerde ticket of factuur. Internationale gasten? Je kunt ook de taal instellen.
Een herkenbare uitstraling is één ding, maar zorgen dat alle communicatie er hetzelfde uitziet is net zo belangrijk. Dat gebeurt moeiteloos met aanmelder.nl. Via de opmaakfuncties stel je de corporate identity in óf de huisstijl van het specifieke evenement. Daarnaast kun je ook verschillende afzenders aanmaken en selecteren per event.
Plan alle communicatie in en verstuur deze op het juiste moment naar deelnemers.
Voeg bijlagen toe aan de mail voor extra en ondersteunende informatie.
Verstuur e-mails met een eigen e-mailadres als afzender of maak een nieuw adres aan.
Volledig responsive op de meest populaire e-mail clients en mobiele apparaten.
Spreek ontvangers formeel, informeel of genderneutraal aan, het is allemaal mogelijk.
Automatische vervangingen worden deelnemers persoonlijk aangesproken.
Na inschrijving krijgt een deelnemer automatisch een bevestigingsbericht.
Stuur een save-the-date bericht naar deelnemers op voorhand van het evenement.
"What I like is that it is so easy to make different groups in your event attendee list, so you can communicate with several groups on different subjects. Really easy to make QR-codes, to scan them and badge each individual at your event."
"What an easy system to use! The system automatically guides you through all the settings/choices, making setup actually very easy. The website provides a professional appearance for your event and a convenient place for all communications."
"Another positive thing is the scan and badge system provided by aanmelder.nl which is truly commendable. The ability to generate on-the-spot badges without the need for pre-printing is a significant advantage. This feature streamlines the check-in process, reducing the logistical hassle associated with traditional badge printing and ensuring a smooth and efficient on-site experience for both organizers and participants."
"Goede ondersteuning tijdens ons event. Het platform van aanmelder.nl is echt onmisbaar geweest bij de planning, voorbereiding en uiteindelijk de aanmelding van de deelnemers. Mede dankzij aanmelder.nl verliep de organisatie van onze conferentie soepel!"
Door ISO 27001-certificering weet je zeker dat we de beveiliging van gegevens heel belangrijk vinden. We bieden databescherming op vijf niveaus en gaan zelfs nog een stapje verder.
Onze software is zo gebruiksvriendelijk dat je zelf meteen aan de slag kunt. Maar we begrijpen ook dat je misschien vragen of advies nodig hebt. Onze supportcollega’s helpen je graag.
Workshop trends en ontwikkelingen: interactief, slim en inspirerend! Ontdek trends zoals VR, AI, welzijn & gamification en til jouw evenementen naar...
Snel en makkelijk: voeg meerdere sprekers tegelijk toe! Upload je lijst in één keer via Excel. Efficiënt, simpel en tijdbesparend.
Zo kies je de perfecte spreker voor jouw event: bepaal je doel, ken je publiek, en stem de stijl af op de setting. Maak indruk met een spreker die...
Ontdek de 10 belangrijkste trends en ontwikkelingen in de evenementenbranche voor 2025. Download ons trendrapport voor diepgaande inzichten!
Bezoekersregistratie voor evenementen: van online registratie tot het bewaren van deelnemersgegevens, leer hoe je jouw evenement veilig en efficiënt...
Markeer je favoriete evenementen met een ster en houd ze altijd bovenaan je lijst, ongeacht hoe je sorteert. Blijf georganiseerd en verbeter je...