Veelgestelde vragen

Q:

Kan ik aanmelder.nl (gratis) testen?

A: Ja, dat kan! Als je ervoor zorgt dat je niet meer dan 5 aanmeldingen doet, en geen sms-berichten stuurt of betalingen doet, dan kun je aanmelder.nl gratis testen. Het maakt niet uit welk pakket je kiest!
Q:

Kan ik een evenementenwebsite maken in aanmelder.nl met onze eigen huisstijl?

A: Met behulp van de Styling kun je helemaal los gaan met de vormgeving van je website. Je kunt lettertypes aanpassen, kleuren instellen, logo's en beeldmateriaal toevoegen, zelf indelen welke content je waar wilt hebben. En als je écht handig bent, kun je CSS toepassen.
Q:

Is het mogelijk om andere talen in te stellen?

A: We bieden aanmelder.nl aan in het Nederlands, Engels, Duits en Spaans.
Q:

Wat kost aanmelder.nl? Is het mogelijk om een demo te krijgen van jullie systeem?

A: Dat ligt er een beetje aan welk pakket je kiest. Je betaalt altijd per aanmelding. Dus al nodig je 100 mensen uit, en komen er maar 50, dan betaal je voor 50 aanmeldingen. Welk pakket je moet kiezen, is afhankelijk van je wensen. Je kunt altijd zelf upgraden. Downgraden mag ook, maar dat moet iemand van onze supportafdeling voor je doen. Je mag altijd een afspraak maken met ons voor een telefonische demo, of je kunt je aanmelden voor de aanmelder.nl workshop: aanmelder.nl/wordaanmelderexpert
Q:

Kan ik het aanmeldformulier op mijn eigen website plaatsen of staat er altijd www.aanmelder.nl?

A: Er zijn verschillende mogelijkheden. Je kunt, als je een eigen website hebt, ook formulieren op je eigen website plaatsen, dat noemen wij embedden. Je kunt ook een domeinnaam via aanmelder.nl kopen, dat kost 25 euro per jaar. Je kunt ook een bestaand (leeg) domein koppelen, dat kost eenmalig 50 euro. Heb je al een eigen domeinnaam dan kun je onze pagina's op je eigen website embedden. Dashboard – algemene instellingen – embed-instellingen.
Q:

Ik wil niet dat iedereen mijn evenement kan zien, kan ik spelen met de toegankelijkheid?

A: We hebben allerlei mogelijkheden voor de toegankelijkheid van je evenement. Je kunt het volledig open zetten, zodat iedereen alles kan zien en iedereen zich aan kan melden, maar we bieden ook een heleboel opties, waarbij je zelf bepaalt wie wat mag zien of wie zich waarvoor aan mag melden. Om een advies op maat te geven, mag je ons altijd bellen of mailen met dit soort vragen, dan denken we graag even met je mee. Let op dat je evenement standaard openbaar toegankelijk is. Wil je dat niet, klik dan in je Dashboard op Algemene instellingen en verander de toegankelijkheid.
Q:

Kan ik verschillende uitnodigingen maken? En kan ik die doelgroepen dan ook apart benaderen als ze aangemeld zijn?

A: Verschillende uitnodigingen maken, doe je door labels aan te maken voor je contacten in je contactenlijst. Heb je eenmaal deelnemers, dan kun je deelnemersgroepen maken op basis van gegeven antwoorden. Die groepen kunnen dynamisch zijn (er komen aanmeldingen bij, die aan mijn voorwaarden voldoen van de groep, en dus groeit mijn groep) of statisch (altijd deze 5 VIP’s).
Q:

Kan ik bijvoorbeeld mijn VIP’s, mijn gewone gasten én mijn sprekers in één evenement laten aanmelden?

A: Dat kan omdat we slimme formulieren kunnen maken. Omdat we vragen in het formulier afhankelijk kunnen maken van een eerder gegeven antwoord, kun je meerdere doelgroepen in één formulier verwerken.
Q:

Ik heb verschillende zalen met allemaal verschillende capaciteiten, maar ik weet nog niet hoe ik het in ga delen. Kunnen jullie helpen?

A: Ja! Je kunt limieten toevoegen aan je formulier om te beperken hoeveel mensen een bepaalde optie kunnen kiezen. Dat kun je meteen in het begin doen, als een evenement open gaat, maar ook als het evenement loopt. Je kunt de limieten altijd tussentijds aanpassen en je kunt een korte mededeling schrijven voor als de limiet bereikt is ("deze sessie is vol").
Q:

Ik ben op zoek naar een betrouwbare check-in oplossing op locatie, inclusief bezoekers badge print, is dit mogelijk bij jullie? Kan ik misschien ook gebruik maken van eigen printers of scanners/tablets bij de on-site check-in?

A: We hebben hele mooie printers, waar diverse soorten badges uit komen. Altijd in kleur, en altijd met de gegevens die jij graag terug wilt zien. De check-in verloopt met mooie handzame tablets. Wil je meer weten, kijk dan naar de Scan & Badge pagina of vraag een offerte op maat op. We hebben met hele goede redenen gekozen voor de spullen die wij inzetten. Dat wil niet zeggen dat we niet met andere spullen kunnen werken. Overleggen kan altijd. Neem gewoon even contact op!
Q:

Ik organiseer een heleboel kleine evenementen. Kan ik ook een abonnement afnemen voor meerdere evenementen?

A: Er zijn zeker mogelijkheden voor abonnementen. Neem even contact met ons op, dan maken we een voorstel op maat!
Q:

Ik ben niet zo handig met computers enzo. Kunnen jullie niet een evenement voor me maken?

A: In principe zijn we een doe-het-zelf-tool en maken we geen evenementen voor onze klanten. Heel soms maken we een uitzondering. Om dat te bepalen, moet je ons toch even bellen of mailen! Wees gerust, aanmelder.nl is makkelijker dan je denkt.
Q:

Kan ik een relatienummer of bedrijfsnaam meegeven aan een mogelijke deelnemer?

A: Er zijn verschillende mogelijkheden om informatie mee te geven aan je deelnemer. Dat kan vooraf ingevuld zijn via de contactenlijst, of achteraf via het inlezen van contacten. Als je even contact met ons opneemt, dan kijken we welke optie het beste bij je vraag of wens past! Vaak hebben wij nog aanvullende tips!
Q:

Kan ik een YouTube video of Google Maps kaartje op mijn evenementwebsite plaatsen?

A: In Youtube kun je bij de video die je wilt delen op Share klikken en vervolgens op embed. De link die je daar ziet, kun je plakken in aanmelder.nl. Als je een Google Maps kaartje op je website wilt hebben kun je in aanmelder.nl zo het adres invullen en plaatsen wij het kaartje voor je op je evenementwebsite.