Event management software voor meertalige evenementen

Met aanmelder.nl beheer je moeiteloos meertalige registratieformulieren, websites en mails naar deelnemers en dat allemaal vanuit één centraal dashboard. Geïntegreerde AI-tools helpen je sneller en effectiever te werken, terwijl jij en je team alles eenvoudig kunnen controleren en aanpassen. Zo ben je minder tijd kwijt aan vertalingen en kun je je richten op het betrekken van een internationaal publiek.

Waarom meertalige event software?

done-circle

Beschikbaar in drie talen

Maak registratieformulieren, eventwebsites en mailings in meerdere talen.

done-circle

Direct vertaald

Vertaal, controleer en publiceer je vertalingen direct binnen ons platform.

done-circle

Meer dan 50 valuta

Verkoop tickets in verschillende valuta en automatiseer je facturatie. 

80,000+ succesvolle events.

Vertrouwd door duizenden event, IT en marketing professionals.

Email 2 G2 - 600 x 180 (1)

Trek een internationaal publiek aan

Je event promoten naar een wereldwijd publiek kan zowel het bereik als de impact van je evenement enorm vergroten. Maar het creëren van eventmaterialen in meerdere talen kan veel tijd kosten en er ook voor zorgen dat je minder overzicht hebt over je event.

Met de Event Management software van aanmelder.nl kun je meertalige registratieformulieren, eventwebsites en mailings voor deelnemers maken. De software is beschikbaar in drie talen: Nederlands, Duits en Engels. Deelnemers kunnen je event website en registratieformulier eenvoudig in meerdere talen bekijken, terwijl jij met elke deelnemer in zijn of haar eigen taal kunt communiceren. Zo zorg je voor een soepele en consistente ervaring voor iedereen.

Multilingual event software
Multilingual event software review translations

Vertalen in enkele minuten 

Hulp nodig bij het opzetten van je vertalingen? Geen probleem. Binnen aanmelder.nl maak je eenvoudig een taalvariant aan met behulp van AI. Je kunt de voorgestelde vertalingen vervolgens zelf nalopen, aanpassen waar nodig en direct publiceren. Zo bespaar je tijd en verloopt de voorbereiding van je event een stuk eenvoudiger.

Wil je dat je eigen vertaler de vertalingen controleert? Voeg nieuwe gebruikers toe met specifieke toegangsrechten, zodat zij de vertalingen gemakkelijk kunnen nakijken. Door gebruik te maken van het talencentrum, krijg je in één oogopslag overzicht van welke content al vertaald is en welke nog gedaan moeten worden.

Heb je afbeeldingen met tekst erin op je website of in je berichten? Je kunt per taal een andere variant van een afbeelding instellen.

Kies uit meer dan 50 valuta per event

Een internationaal publiek vraagt om verschillende internationale betaalmogelijkheden. Met onze software kan dat eenvoudig. Per event stel je de gewenste valuta in. Je hebt keuze uit meer dan 50 verschillende valuta. Onze ticketing en betalingen add-on bevat bovendien geautomatiseerde facturatie, zodat jij je kunt richten op de inhoud van je event.

Tip: Organiseer je een online event? Dan kunnen btw-regels verschillen per land. Daarom kunnen zakelijke deelnemers de btw verleggen, afhankelijk van het land van herkomst van je deelnemer. 

Event software currencies

Wat zeggen andere eventprofessionals over aanmelder.nl

  • "What I like is that it is so easy to make different groups in your event attendee list, so you can communicate with several groups on different subjects. Really easy to make QR-codes, to scan them and badge each individual at your event."

  • "Another positive thing is the scan and badge system provided by aanmelder.nl which is truly commendable. The ability to generate on-the-spot badges without the need for pre-printing is a significant advantage. This feature streamlines the check-in process, reducing the logistical hassle associated with traditional badge printing and ensuring a smooth and efficient on-site experience for both organizers and participants."

  • "The provided functionalities (registration website and event check-in option with badge printing) greatly contribute to obtaining (and maintaining) satisfied customers. Our clients were very impressed with the overall experience."

Trends, ontwikkelingen en nieuws

Een meertalig event organiseren?

Elk geslaagd event begint met een goed gesprek

Of je nu net begint of al midden in de organisatie zit – ons team denkt graag met je mee. Van opzet tot ontvangst en alles daarbuiten: we helpen je bij het vinden van de best passende oplossing voor jouw meertalige event.

Vul het formulier in en één van onze experts neemt contact met je op – zonder verplichtingen, gewoon persoonlijk advies.

 

Veelgestelde vragen over meertalige events

Welke talen worden ondersteund door de software?

Het aanmelder.nl platform is beschikbaar in het Nederlands, Engels en Duits. Je kunt je registratieformulier, website en mailings ook in deze talen publiceren en versturen. 

Kan ik mijn eigen vertalingen bewerken of uploaden?

Ja. Je kunt vertalingen genereren met behulp van AI en deze daarna zelf controleren en aanpassen. Je kunt ook je eigen vertaler met beperkte toegang uitnodigen als gebruiker om de teksten te beoordelen.

Hoe schakelen deelnemers van taal op de event site?

Je eventwebsite bevat een taalkeuzemenu, waarmee deelnemers hun voorkeurstaal kunnen selecteren.

Is meertalige ondersteuning inbegrepen of een aparte functie?

De meertalige functionaliteit is standaard inbegrepen in de Event Management software. Ticketverkoop in meerdere valuta is beschikbaar via de ticketing-add-on. Je kunt ook altijd contact opnemen met onze supportafdeling; zij beantwoorden je vragen in het Nederlands of Engels. 

Kan ik e-mails in meerdere talen versturen?

Ja. Je kunt meertalige mailings maken en via het berichtencentrum bijhouden welke versies al klaar zijn en welke nog vertaald moeten worden.

Ondersteunen jullie verschillende btw-regels voor online events?

Gedeeltelijk. Voor zakelijke deelnemers aan online evenementen ondersteunt ons systeem btw-verlegging. Voor particuliere deelnemers wordt de btw momenteel niet automatisch aangepast aan het land van de deelnemer. Meer informatie over  events en btw vind je in deze blog. 

De facturatie is verder volledig geautomatiseerd en ontworpen voor verschillende btw-situaties - ook internationaal.