Voor iedere webcast  (13:30 - 14:15 uur) hebben we als host Maarten Bouwhuis en als spreker vanuit Adobe Patrick Burggraaf. De sprekers Willem Corbijn, Mark de Koo en Maarten Westdorp sluiten respectievelijk aan.

 


Maarten Bouwhuis
is een veelgevraagd dagvoorzitter en debatleider. Daarnaast is hij presentator bij BNR Nieuwsradio. Maarten onderscheidt zich door zijn bevlogenheid, inhoudelijke scherpte en kwinkslag op het juiste moment.

 


Patrick Burggraaf
is bij Adobe Nederland verantwoordelijk voor de ontwikkeling, implementatie en uitvoering van strategieën die bijdragen aan regionale doelstellingen. Hij leidt innovatie- en business intelligence-activiteiten en stuurt cross-functionele activiteiten aan op het gebied van commercie en marketing met als doel nieuwe kansen in de markt te identificeren en groei te stimuleren. Met zijn kennis en ervaring helpt hij tevens Fortune 500 bedrijven bij het nemen van beslissingen hoe digitaal hun bedrijf kan transformeren.

 


Maarten Westdorp
is internationaal lead data enablement voor Innogy en onderdeel van de E.ON-groep, een Europese energieleverancier die meer dan 50 miljoen klanten bedient. Hij werkt nauw samen met alle dochterondernemingen van de groep, zoals Essent & Energiedirect.nl, om nieuwe, datagestuurde use-cases aan te sturen en te schalen, met de nadruk op het creëren van impact op waarde. Een deel van zijn dagelijkse activiteiten is het voortdurend ontdekken van nieuwe kansen in het benutten van gegevens, vaak met behulp van marketingtechnologie en de digitale kanalen om een verbeterde klantervaring te leveren. Bekend om zijn begrijpelijke uitleg van het huidige technologielandschap, verbindt hij de zakelijke en technische teams om succes te behalen.

 


Willem Corbijn
heeft een achtergrond in Business engineering en startte tijdens zijn studie zijn eigen bedrijf in Digital en leidde dat gedurende 6 jaar. Het combineren van Digital en Business is waar hij voor staat.Willem kan perspectief en snelheid creëren door gestructureerd denken toe te passen op klantcontext en inzichten.Werkend bij IntoAction vanaf jaar 1 (2009) heeft hij werk bij bijna elke klant vanuit beide hoofdproposities; Capaciteitsopbouw en digitale activering. Hij blauwdrukte en bouwde teams van meer dan 40 leden, en definieerde digitale strategieën en meerjarige roadmaps met senior stakeholders bij zakelijke klanten.

 

Mark de Koo is Director Digitale Transformatie bij Deloitte Digital Nederland.

Mark is gericht op digitale strategie & transformatie, met name binnen de marketing-, sales- en servicekant van organisaties. Gepassioneerd over het creëren van de ultieme unieke (digitale) klantervaringen door het verbinden en integreren van technologie, gegevens en mensen.. Heeft diepe ervaring met transformatie naar klantreisorganisaties, ontwerp en inrichting van klantreizen en selectie & implementatie van DM-platformen. Meer dan 20 jaar in Strategie, Digital Marketing en Digital Transformatie projecten; naast Nederlandse ook internationale projecten uitgevoerd met multiculturele teams in verschillende landen.
 

Waldo Smeets is senior solutions consultant at Adobe with a focus on digital marketing and online customer experience management.  In the past 10 years he has worked with many European brands to implement their online strategy and to help them deliver a differentiating customer experience. Waldo is specialized in business as well as technical aspects of emerging Adobe solutions and feels comfortable speaking to both business and technical audiences. He joined Adobe through the acquisition of Macromedia by Adobe.

 

Mogelijk gemaakt door
eenvoudig evenementen organiseren
 eenvoudig evenementen organiseren