Jubilea borrel!

Beste collega's,

Op 5 augustus hebben jullie een Save the Date ontvangen voor onze gezamenlijke Jubilea borrel.

Hierbij ontvangen jullie de definitieve uitnodiging. Het is noodzakelijk om je hiervoor aan te melden, uiterlijk maandag 6 september voor 12.00 uur, via onderstaande link.

AANMELDEN

Datum
Woensdag 8 september 2021

Tijd
17.00 - 19.00 uur

Locatie
Grote, open tent in de tuin van ons kantoor in Velp
(geheel conform de rijksoverheid-coronaregels voor eendaagse evenementen) 

Check
Bij binnenkomst zullen wij een coronacheck doen waarvoor je een coronatoegangsbewijs nodig hebt. Ook heb je de QR-code uit de bevestigingsmail voor dit evenement nodig of een legitimatiebewijs. Onderaan deze pagina staat dit stapsgewijs uitgelegd; collega's zonder coronatoegangsbewijs kunnen wij helaas niet toelaten. 

Graag tot 8 september!
Gerben, Marco, Niek, Louis, Mark, Michaël, Maarten, Pieter, Roy, Han, Astrid
 

Hoe krijg je toegang tot de Jubilea borrel?

  • Wij werken met een coronatoegangsbewijs.
  • Wij verzoeken je voorafgaand aan de Jubilea borrel de CoronaCheck app te downloaden of ga naar www.coronacheck.nl.
  • Neem je coronatoegangsbewijs mee via de CoronaCheck app of geprint op papier.
  • Bij de entree dient iedereen met de CoronaCheck app te kunnen aantonen dat hij/zij beschikt over een:
    • vaccinatiebewijs: je bent langer dan 14 dagen voor 8 september volledig gevaccineerd of;
    • herstelbewijs: je bent minder dan 6 maanden geleden  hersteld van corona of;
    • testbewijs: ga naar www.testenvoortoegang.nl, plan hier je testafspraak en doe de test binnen 24 uur voor ons evenement. De uitslag krijg je binnen twee uur.
  • Neem bovendien de QR event-code mee uit de bevestigingsmail die je hebt ontvangen na je inschrijving of een legitimatiebewijs.
  • Collega's zonder deze twee bewijzen kunnen wij helaas niet toelaten.
  • Heb je klachten die passen bij COVID-19? Meld je dan hier af.

Verhindering
Mocht je onverhoopt toch verhinderd zijn, wil je ons dat dan hier laten weten? 

Mogelijk gemaakt door
eenvoudig evenementen organiseren
 eenvoudig evenementen organiseren