Leestijd: 3 minuten

aanmelder.nl - terug- én vooruitblik

Prinsjesdag. Een dag van traditie. Van de hoedjes en de glazen koets tot de troonrede en het koffertje van de minister. Een gebruikelijk moment om weer even stil te staan. Wat hebben we de afgelopen maanden bij aanmelder.nl neergezet? En belangrijker nog: waar gaan we nog meer op inzetten? In dit artikel blikken we terug en kijken we vooruit.


Het afgelopen jaar 


We hebben hard gewerkt aan verschillende verbeteringen. Voor onszelf en onze klanten. Een aantal voorbeelden:

  • We bouwden verder aan onze Event Website Builder en rolden deze verder uit. De builder maakt het maken van een event site gemakkelijker en geeft je meer creatieve vrijheid, waardoor je sneller een professionele - en mooie - event site opzet. 

  • Door de jaren heen horen we meer en meer nieuwsberichten over dataveiligheid en eventuele datalekken. aanmelder.nl behaalde enkele maanden geleden onze SOC2 Type II verklaring. Deze verklaring laat niet alleen zien dat onze dataveiligheid goed is, maar ook dat we het kunnen aantonen. Zo bouwen we elke dag verder aan een betrouwbaar platform voor onze gebruikers.


    Of zoals onze oprichter Freek van Zindel zegt: 

"

Waar ISO 27001 te vergelijken is met het theorie-examen van het CBR is SOC 2 Type II te vergelijken met autorijden: Je moet niet alleen aantonen dat je weet hoe het veilig moet, je moet ook bewijzen dat je veilig met data omgaat. De SOC2 Type II verklaring voor aanmelder.nl is uniek in de eventsector.” 

                                                                                                                                                    - Freek van Zindel


  • Enkele weken geleden kondigden we onze nieuwe Check-in Mobile aan. Dé dienst waarmee je aanwezige deelnemers kunt registreren met je eigen telefoon. 

  • Onze eigen huisstijl en website zijn vernieuwd. Van het vertrouwde roze gingen we naar een combinatie van blauw en oranje. Spannend, en wel even wennen, maar ook een look & feel die beter bij het aanmelder.nl van nu past. 

  • We hebben nieuwe collega’s gekregen op onze support afdeling en optimaliseren diverse supportprocessen. Zo hebben enterprise klanten de optie tot één centrale customer portal en hebben we ook een chat agent getraind met onze eigen kennisbank en blog content voor directe hulp bij technische vragen (met ons support team als duidelijke achtervang uiteraard). 

  • Ook introduceerden we eind vorig jaar ons nieuwe licentiemodel. Dit maakte het mogelijk voor klanten om staffelkortingen te krijgen over diverse producten heen door de introductie van credits. 

Wat er nog komt

Natuurlijk blijven we verder bouwen. Er staan al een aantal mooie ontwikkelingen op de planning:

  • We versoepelen het proces voor het aanvragen en plannen van Event Check-in voor je event. Het aanvragen wordt eenvoudiger en de aanvragen kunnen ook sneller - en met meer gemak voor onze consultants - worden verwerkt.

  • Misschien had je het al gezien; maar je kunt overstappen naar een vernieuwde navigatie binnen ons product. Deze wordt gebruiksvriendelijker en intuïtiever dan de vorige variant. Ook worden de pagina’s, en bijbehorende indeling, in de toekomst nog verder gestyled. 

  • We werken verder aan het optimaliseren van de processen rondom deelnemerfacturen. Met als doel minder uitzonderingen en minder handmatig werk voor ons en de organisator. 

  • We blijven het aanmelden eenvoudiger maken - en houden daarbij rekening met digitale toegankelijkheid binnen ons systeem. Want aanmelden, daar begint het voor ons. De eerste stap, waarna mensen uiteindelijk écht bij elkaar komen. 

Wil je meer weten? Schrijf je in voor onze  nieuwsbrief. We delen regelmatig nieuwe updates en features.