Deze functie is nu live: nieuwe afzender instellingen

Binnen onze Event Management-tool hebben we recentelijk een update doorgevoerd in de ‘afzender instellingen’ (te vinden onder e-mail instellingen). Voorheen had elke gebruiker de mogelijkheid om het gewenste afzenderadres en de bijbehorende naam in te vullen voor de organisatie. Hieronder zie je een voorbeeld:

Feature Event Management
Echter, vanaf nu gelden er nieuwe instellingen. Alleen eigenaren, evenement beheerders, applicatiebeheerders en collega’s binnen de organisatie hebben de mogelijkheid om aanpassingen te maken in de afzender instellingen. Andere gebruikers binnen de organisatie kunnen kiezen uit een vooraf gedefinieerde lijst met e-mailadressen. Deze lijst wordt beheerd door de eerder genoemde rollen binnen de organisatie.

Hieronder zie je hoe de nieuwe afzender instellingen eruitzien, met een dropdown-menu waarin je kunt kiezen uit de vooraf ingestelde e-mailadressen:

Afzender instellingen
Nieuwe afzender instellingen:
Afzender instellingen
Wil je hier meer over weten?
Note: Deze blog werd voor het eerst meegenomen in onze nieuwsbrief in week 6 2023.