Welkom op ZIE 2020

 

Door de ontwikkelingen rond corona heeft HI besloten haar jaarevent ZIE 2020 met het thema ‘Mensgerichte technologie in harmonie’ dit najaar te organiseren op drie verschillende data. Om de veiligheid van de aanwezigen te garanderen is besloten om maximaal 50 personen toe te staan. Daarnaast worden de presentaties live gestreamd via internet. De drie bijeenkomsten worden gehouden op 15 september, 15 oktober en 16 november tussen 14:30 en 18:30 uur bij de Duurzaamheidsfabriek, een prachtige locatie in het centraal gelegen Dordrecht.

 

Dit jaar richt ZIE haar pijlen op 'Mensgerichte Technologie'. Technologie die complexe taken eenvoudiger maakt zodat uw mensen sneller leren, minder fouten maken en op een gezonde, efficiënte manier werken. Bij elk ZIE-event gaan we dieper in op het centrale thema:

 

Met gastspreker Deborah NAS, een bekende trendwatcher en futurist. Zij geeft een doorkijkje in de toekomst op een wereld met mensgerichte technologie op de werkvloer (en thuis).

 

Met gastspreker Michel van Dartel, lector Mensgericht Creëren aan de Avans Hogeschool. Hij levert als psycholoog interessante inzichten in de maatschappelijke impact van technologie.

 

De gastspreker wordt binnenkort bekend gemaakt.

 

Op de Bedrijvenmarkt laten verschillende deelnemers en partners van HI zien wat ze te bieden hebben. En natuurlijk is er voldoende gelegenheid om te netwerken. Kijk hier voor het programma van de events. 

U kunt zich hier aanmelden voor fysieke deelname aan de drie ZIE 2020 events. Omdat het aantal plaatsen beperkt is, kunt u hier uw volgorde van voorkeur aangeven per event. U hoort uiterlijk 2 weken voor aanvang of u aanwezig kan zijn bij het event van uw voorkeur.

 

Wij hopen u te mogen ontmoeten op 15 september, 15 oktober en/of 16 november uur in de Duurzaamheidsfabriek in Dordrecht of online via een virtuele verbinding!

 

Met vriendelijke groet,

 

André Boer
Voorzitter HI (Holland Instrumentation)

 

 

ZIE 2020 wordt mede mogelijk gemaakt door: 

 

evenementsregistratie
 evenementsregistratie