Blijf de CX-verwachtingen ontstijgen

(Van jezelf, maar vooral die van je klanten)

Een driedelige webcast van Adobe (powered by Adformatie)
Klanten ervaringen bieden die hun verwachtingen én verbeelding te boven gaan. Als dat lukt, ontstaat er een flow waarin je klanten naadloos van het ene contactmoment naar het andere loodst. Klanten blijven dan terugkomen en naarmate hun ervaringen beter worden, neemt de kans ook toe dat ze de gewenste acties ondernemen. Iedere klant wil immers een geweldige ervaring – en iedere marketeer wil die leveren, om zo niet alleen klant- maar ook bedrijfsdoelstellingen te bereiken.

Omdat ‘geweldig’ echter verschillende dingen betekent voor verschillende mensen, onderzoeken we in een serie van drie webcasts het belang en de onderdelen van de customer experience, hoe de consumerdata en content daarvoor aan te wenden en hoe deze de optimaliseren. Na deze serie ben je bijgepraat over de laatste ontwikkelingen op het gebied van CX en voel je je compleet uitgerust om deze voor jouw bedrijf van een nieuw elan te voorzien.     

Aanmelden

congressoftware
 congressoftware