Personal branding: jouw kernwaarden in beeld

 

Personal branding

Met Personal branding presenteer je jezelf als merk. Je gebruikt je persoonlijkheid, kennis en ervaring om je te onderscheiden van anderen. Je laat je klanten zien wie je bent en waar je voor staat. Jouw ideale klanten zijn mensen die aanhaken op wat jij vertelt en uitstraalt. Door je personal brand te matchen met wie jij bent, kun je gemakkelijker klanten aantrekken die matchen met jou.

 

Kernwaarden

Het belangrijkste van een personal brand is dus: wees jezelf. Leer je kernwaarden beter kennen, zodat ze volledig passen bij wie jij bent en waar jij voor staat. Op deze manier maak je echt verbinding met jouw ideale klant vóórdat ze behoefte hebben aan een product of dienst. We merken dat veel ondernemers het moeilijk vinden om hun kernwaarden te omschrijven. Dat is heel begrijpelijk, want kernwaarden zitten wat dieper verankerd in jouw dagelijkse gedragingen. Daarom gaan we samen aan de slag met het verder onderzoeken van jouw kernwaarden. Dit doet we onder andere middels een korte en toegankelijke psychologische test die jou snel meer zelfinzicht oplevert. De uitkomst ontvang je direct van ons.

 

Creativiteit

Tot slot sluiten we de workshop af met een creatief gedeelte: we gaan jouw kernwaarden nu letterlijk in beeld brengen. We gaan jouw personal brand, oftewel: jezelf als merk, visueel vormgeven! In de tool Canva maken we samen een cover waarop je jezelf en jouw kernwaarden presenteert. De cover is bijvoorbeeld inzetbaar als visite kaartje wanneer je in contact bent met potentieel nieuwe klanten, als aanvulling op je LinkedIn pagina of in een sollicitatieprocedure. Na deze workshop loop je dus de deur uit met een echt eindproduct!

Mogelijk gemaakt door
eenvoudig evenementen organiseren
 eenvoudig evenementen organiseren